掃呢頁CODE去手機

2018年1月17日 星期三

講明唔放產假 陳倩揚宣布三度懷孕 __,倩揚,陳倩揚,

恭喜晒呀!現年34的前港姐陳倩揚2010年同圈外男友陳浩然結婚後,先後誕下兩名愛子陳羲廷和陳羲穎,一家四口相當幸福。陳倩揚去年仲話兩個小朋友都未夠,仲 ...


恭喜晒呀!


現年34的前港姐陳倩揚2010年同圈外男友陳浩然結婚後,先後誕下兩名愛子陳羲廷和陳羲穎,一家四口相當幸福。陳倩揚去年仲話兩個小朋友都未夠,仲想再追多個添。話咁快陳倩揚就願望成真喇!呢日陳倩揚就宣布佢三度造人成功,預產期仲係今年7月,一家人迎接新成員嘅來臨,認真開心呀!

感恩再做媽媽

對於今次懷上第三胎,陳倩揚表示非常感恩和喜悅: 「我和老公都喜歡大家庭,所以一直都有計劃多添一位家庭成員,好開心踏入新一年可以同大家分享呢個好消息,亦非常感恩同珍惜能再任媽媽的緣分。感謝身邊各位親友、粉絲、網友的祝福。兩位哥哥已經非常期待弟弟或妹妹的來臨,開始將自己心愛的玩具、衣物分給BB,好可愛。」

唔放假做到7月

至於工作方面,倩揚就指唔會放產假,會繼續做幕前工作直到7月: 「嚟到第三胎,對懷孕期間工作有豐富經驗,絕對可以勝任。感謝客戶支持,知道我有BB,不但沒有顧慮或猶豫,開工時更貼心的提醒我不要穿太高的高跟鞋和記得要飽肚工作。非常感激各大客戶繼續支持,養三個小朋友開支不少,媽媽會繼續努力工作!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!