掃呢頁CODE去手機

2018年1月3日 星期三

江嘉敏被王浩信打倒:個個都話我欠打 __,江嘉敏,王浩信,

江嘉敏與王浩信拍攝新劇《兄弟》。藝人王浩信與江嘉敏於尖沙咀一間拳館拍攝新劇《兄弟》,其中浩信在劇內有多場擂台打拳戲份,他更抽空操fit身形騷肌拍攝,希 ...


江嘉敏與王浩信拍攝新劇《兄弟》。


藝人王浩信與江嘉敏於尖沙咀一間拳館拍攝新劇《兄弟》,其中浩信在劇內有多場擂台打拳戲份,他更抽空操fit身形騷肌拍攝,希望以最佳狀態示人。劇組早前於廠內搭了一個擂台景,浩信於拍攝前更特地做熱身,期間大玩掌上壓,只見他盡現多舊腹肌,十分吸睛!另外,同劇演員陳志健亦有幫助浩信一起做熱身。劇情講述王浩信提出以三千元一拳利誘,向飾演其身手了得的保鏢江嘉敏、陳庭欣、楊明等對打切磋,結果江嘉敏一口答應,於擂台上被王浩信打到倒地,面露痛苦表情。

二人接受訪問時,浩信指自己的角色恃才傲物,但對要打江嘉敏感到不好意思。問到江嘉敏拍攝時緊不緊張,她笑言:「我諗好多人都等咗呢日好耐,佢哋個個都話我欠打。」而浩信亦笑言江嘉敏對他殘忍:「我好耐都冇拍被人打嗰啲場口,前兩日要被佢摑。」身旁的江嘉敏即連聲致歉。浩信續解釋說:「佢摑咗我十幾廿巴。但今次感動好多,講我喺病床昏迷,佢用呢個方法刺激我。」江嘉敏亦謂:「我好緊張,我諗被摑嗰個冇摑人嗰個咁緊張。我去到最尾係出盡全力。」浩信笑指自己有經驗都受得起,又謂如果留力便沒有很好的效果。

問到是否拍得辛苦,浩信說:「講真拍到依家都唔算話好舒服,好多唔同嘢要去準備,例如動作及體能上。(Fit咗?)依家身形比較接近拳手,以前健身感覺多啲,依家輕盈啲,希望拍出嚟打拳感覺逼真啲。收到劇本都抽時間去練拳,打拳感覺要練先似。」

至於拍《兄弟》或是《踩過界》較辛苦,他指是兩種不同的辛苦,拍《兄弟》的體能需求較大,有時都不夠時間休息,但出來效果很好,加上劇情吸引,給他很大動力。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!