掃呢頁CODE去手機

2018年1月29日 星期一

收戒指同花!心穎BB嚇呆:送之前請三思 __,心穎,心穎BB,黃心穎,

心穎BB擔正做女一!無綫藝員黃心穎、湯洛雯、洪永城、謝東閔、張慧儀、郭少芸、劉思希、鄭子誠及馮素波等在將軍澳電視城為新劇《丫鬟大聯盟》試造型。首次孭飛 ...


心穎BB擔正做女一!


無綫藝員黃心穎、湯洛雯、洪永城、謝東閔、張慧儀、郭少芸、劉思希、鄭子誠及馮素波等在將軍澳電視城為新劇《丫鬟大聯盟》試造型。首次孭飛「女一」的黃心穎與「是非精」好姊妹湯洛雯在劇中不和,還大打出手,互扯頭髮。

講到孭飛「女一」,黃心穎笑說:「唔會好大壓力,因為有佢哋幫我分擔,如果早一兩年就會壓力大啲。」湯洛雯則笑說:「依家個位到喇。」

唔知洪永城係咪鹹濕

另外,黃心穎昨日在活動後收到粉絲送戒指及花,她笑言被嚇呆:「自己真係冇收過,當時都呆咗,大家真係唔好學,係驚嚇多啲。」問緋聞男友馬國明可有送過花及戒指給她?黃心穎笑說:「冇!花同戒指係好嚴重嘅嘢,送之前請大家三思。」

講到洪永城的「二撇雞」造型被指有點鹹濕,戲中一對的黃心穎笑說:「現實我唔知,佢個角色就好認真嘅,戲裏面係鬥氣冤家。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!