掃呢頁CODE去手機

2018年1月9日 星期二

「香港出名生意人都欠幾億」Amanda S.護男友 拖債平常 __,Amanda,Amanda S,

■AmandaS.維護男友Sam,又言男友從沒問她借錢。名模AmandaS.、李佳芯、何廣沛、森美及朱晨麗等昨日在尖沙嘴出席護膚品牌活動,Amanda ...




名模Amanda S.、李佳芯、何廣沛、森美及朱晨麗等昨日在尖沙嘴出席護膚品牌活動,Amanda的外籍男友Sam於長沙灣開設的服飾公司疑欠貨款6,000萬港元,繼早前遭淋紅油後,昨日再有十名苦主上門追債,Amanda回應時,聲稱不知情:「我唔知道,因為11月開始,爸爸癌症復發,應該差唔多,Sam唔想我擔心,所以冇同我講。」



男友冇問借錢

Amanda提起爸爸癌症復發,即時眼泛淚光,待心情稍為平復後再說:「𠵱家經濟唔係咁好,我聽人講做生意有問題係經常發生。」Amanda續說:「佢唔想講,我都唔好意思問。生意就係生意,我唔知大生意點做,但聽講好多香港出名嘅生意人都會欠債幾億。」Amanda男友從商二十年,二人交往約三年多時間,她強調男友從未問過她借錢:「肯定Sam唔會問,佢冇問過我借,從來都冇,佢好gentlemen。」



Sam 資料圖片 ■朱晨麗、何廣沛笑說不太清楚情侶檔的酬勞。 ■森美睇好Ali與陳豪獲視帝視后。

同場的朱晨麗和何廣沛以情侶裝現身,但二人異口同聲同指是大會指定服裝顏色,到場才發現其他嘉賓卻穿淺色服,何廣沛笑言大會可能想突出他倆,別有用心。至於情侶檔酬勞方面,他指由公司負責,自己不太清楚有幾多。不過朱晨麗卻避談戀情:「係一齊拍檔,不過我希望劇集開續集,我哋可以開花結果。」



Ali睇好田蕊妮

此外,角逐無綫視后的李佳芯(Ali)自言平常心面對:「唔會緊張,睇好田蕊妮。」森美表示覺得Ali和陳豪得視帝視后機會大:「我太太唔想睇我同Ali咀戲,我明白佢係錫我。」

採訪、攝影:黃曉妍




鍾意就快D Share啦!