掃呢頁CODE去手機

2018年1月3日 星期三

寶珮如:結婚7年現暗湧 老公想要B寶珮如冇得生 __,寶珮如,

寶珮如直言擔心七年之癢。前亞視藝人寶珮如(Baby)為音樂會表演唱歌,她自言很多人也不知她是歌手出身,她又指現時也會專注唱歌方面,亦有拍電影,稍後將有 ...


寶珮如直言擔心七年之癢。


前亞視藝人寶珮如(Baby)為音樂會表演唱歌,她自言很多人也不知她是歌手出身,她又指現時也會專注唱歌方面,亦有拍電影,稍後將有一套電影上映,她坦言因撞車而毀容,對工作也有影響:「會有難處,因為我有缺陷美,有時唱歌都可以用個咪遮吓,電影都可以個別咁打光,但電視就好難。不過老公一直好支持我嘅工作,而我都有做好師奶職責,佢之前病到七彩入咗院幾日,我都放低晒工作照顧佢。」

盆骨受傷未能生仔

Baby透露今年三月是她跟丈夫結婚七周年,自言擔心有七年之癢:「大家有少少意思分歧,佢好鍾意小朋友,但我因為撞車盆骨受傷,所以生唔到小朋友,一直都諗住領養,但原來要結婚三年以及唔可以超過45歲先可以領養,點知我哋結婚夠三年,我老公就剛剛45歲,所以唔合條件冇得領養,佢一直放唔低,成日話想養人仔,有朋友話內地領養嘅條件低啲,但我又唔想,我唔係覺得內地人唔好,而係想可以同聲同氣,老公仲話冇乜所謂,佢話領養個喬寶寶嘅(國籍)都得。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!