掃呢頁CODE去手機

2018年1月12日 星期五

收露械照!35D陳嘉儀日日被性騷擾 __,陳嘉儀,周嘉儀,嘉儀,

性感無罪!擁有35D火辣身材的模特兒陳嘉儀(Tracy)形象性感,不時在網上分享噴血照片,早前她推出個人寫真集,又曾獲邀到台灣拍攝寫真刊物挑戰台妹,而 ...


性感無罪!


擁有35D火辣身材的模特兒陳嘉儀(Tracy)形象性感,不時在網上分享噴血照片,早前她推出個人寫真集,又曾獲邀到台灣拍攝寫真刊物挑戰台妹,而她更是其中一個直播平台的第一名台柱,成功憑性感殺出一條血路。

Tracy贏得名氣,代價是換來日日被性騷擾,令她不勝其煩,不過她直言無悔性感:「性感唔等於開放,我係想表達藝術感覺嘅性感,女性嘅身體係可以拍得好靚好唯美。」講到如何被性騷擾,她直言各式各樣都有:「有啲開始係向我示愛,但我冇理,慢慢變成鬧我,有啲仲會講變態嘢,甚至Send埋下體相畀我,又會要求賣我着過內衣褲呀,有啲直頭用軟件打畀我,唔知點解搵到我電話號碼,騷擾我全晚,我不停Cut線,最後唯有Block咗佢!」至於飯局邀約,Tracy亦經常收到,有人甚至出到幾十萬港元,而之前她到台灣更差點被騙做「伴遊」:「試過去到台灣接咗幾個Job,其中一個以為係正常工作,點知係要同一個男人做伴遊,我當然冇去到。」

做性感Model長期要保持至Fit身形,但Tracy笑言其實做運動不算多,而且從不節食,可謂天生麗質:「我最鍾意食芝士同朱古力添!覺得食嘢可以減壓,長期有排朱古力喺身,如果係問有咩Keep Fit秘訣,可能係少食多餐,永遠唔畀自己飽!另外我唔會食減肥藥,因為會全身瘦,胸都冇埋,寧願從餐單着手。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!