掃呢頁CODE去手機

2018年1月2日 星期二

【宅男絕望了】34歲蒼井空宣佈已婚 IG晒婚戒 __,蒼井空,

現年34歲、人稱「蒼老師」嘅日本AV女優蒼井空,憑住「童顏巨乳」好快就喺AV界走紅,從良後轉攻大陸市場。去年佢曾於Twitter回覆網友提問,表明已經 ...


現年34歲、人稱「蒼老師」嘅日本AV女優蒼井空,憑住「童顏巨乳」好快就喺AV界走紅,從良後轉攻大陸市場。去年佢曾於Twitter回覆網友提問,表明已經不是AV女優,雖然沒拍告別作,但已不再屬於AV界。

估唔到,蒼老師喺2018年元旦日完結前有更震撼嘅消息公佈,佢喺IG貼咗一張戴上鑽石戒指,以英文留言:「多謝你哋嘅支持,其實我有一個巨大消息要公佈,我結婚喇!但我唔會改變,我愛我嘅Fans!」

呢次宣佈婚訊,蒼井空喺微博係有中文版,仲比英文留言長啲!佢以中文補充「我很擔心是否發佈此聲明」、「我覺得得這個公告後大家不喜歡我」等等,佢又話媽咪喺23歲結婚,所以佢都想喺呢個年齡結婚,不過佢O依家已經30幾歲。

蒼井空有喺中文版講下老公,又話自己想結婚、想要孩子、想要自己家庭,佢話:「他不是帥哥,然後沒有錢,但是,他接受了我以前的工作,所以,他很棒。」仲有一點,佢冇提及會退出大陸娛樂圈,所以都仲有機會見到佢。

大批網民同fans都留言站婚訊令人難以置信,又有人話「蒼井空已不是世界的」!

【minigame】2017瘋暈人物 返工打機唔使擇日

http://bit.ly/2CeWQkP

更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

「蒼老師」在元旦日宣佈已婚。(網絡圖片) 佢喺IG以英文宣佈喜訊。(網絡圖片) 為咗照顧大陸FANS,佢喺微博有個中文版。(網絡圖片)
大批fans留言話婚訊難以置信,又有人話「蒼井空已不是世界的」!(網絡圖片) (網絡圖片) (網絡圖片)

鍾意就快D Share啦!