掃呢頁CODE去手機

2018年1月1日 星期一

叱咤:入行30年!克勤首奪至尊歌曲大獎 __,克勤,李克勤,

恭喜克勤!入行30年的歌手李克勤憑《失魂記》首次奪得「叱咤樂壇至尊歌曲大獎」,當宣布奪獎時,克勤一上台望住個獎幾秒,然後擰頭,再將獎項舉起,台下觀眾立 ...


恭喜克勤!


入行30年的歌手李克勤憑《失魂記》首次奪得「叱咤樂壇至尊歌曲大獎」,當宣布奪獎時,克勤一上台望住個獎幾秒,然後擰頭,再將獎項舉起,台下觀眾立即歡呼,克勤說:「第一屆喺紅館揈旗仔我已經喺度,揈旗仔揈到依家,呢個係播放嘅獎,多謝英皇,宣傳同埋製作團隊。我嘅優點就係知道自己有好多缺點,我係80年代歌手,依家係2018年,要生存就要與時並進,要新嘅零件,就踢走唔需要嘅零件,多謝我嘅神馮翰銘,我哋心靈雙通到衫同鞋都係同一個牌子,不過可能係我哋太太,我識啲咩fashion吖!?」

然後,音樂人馮翰銘就表示自己入行係入行30年的克勤嘅一半15年,他指克勤一個MV用了3個星期剪接,更話見到克勤就見到肯捱肯搏嘅精神。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!