掃呢頁CODE去手機

2018年1月29日 星期一

【每年交2億稅】大陸做生意隨時冇命 汪小菲舅父遇劫被殺 __,汪小菲,中國,大陸,

41歲嘅台灣女藝人大S徐熙媛同36歲嘅大陸商人汪小菲結婚7年,育有一子一女,汪小菲經常都會喺社交網晒一家四口幸福合照,成為好男人典範。噚日深宵時份,汪 ...




41歲嘅台灣女藝人大S徐熙媛同36歲嘅大陸商人汪小菲結婚7年,育有一子一女,汪小菲經常都會喺社交網晒一家四口幸福合照,成為好男人典範。

噚日深宵時份,汪小菲突然喺微博發文感嘆創業難,做生意更難,自爆屋企嘅飲食生意喺大陸越做越大,剩係朝陽區每年繳稅都要兩億外,但風險亦好高,舅父就因為被流氓選中,被搶劫遇害。

汪小菲留言﹕「創業者是不容易,但是從改革開放以來一直有很多創業者。1990年我母親下海開了阿蘭酒家,42歲創業開了俏江南到100家店8000名員工,在朝陽區每年上稅兩億。我舅舅也跟着一起,結果被流氓盯上,被搶劫被殺害。不管什麼時候,創業都是有風險的,這是我們一家永遠的痛,也是舅舅時刻在提醒我要照顧好,陪好家人的才是最重要的。每一個美滿的企業和家庭背後都有大家不知道的心傷。」



最港電影大獎投票網址

http://bit.ly/thekongestfilmawards



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

江小菲嘅舅父遇劫被殺害,令佢更懂得珍惜家人。(微博圖片) 汪小菲經常都係微博晒兩夫妻有幾咁恩愛。(微博圖片) 一子(微博圖片)
一女(微博圖片) 深宵有感而發,汪小菲嘆做生意風險大。(微博圖片)

鍾意就快D Share啦!