掃呢頁CODE去手機

2017年12月7日 星期四

低V晒身材!阿嬌爆男友嫌性感:睇蝕晒 __,阿嬌,鍾欣潼,

男友呷醋點算好呢?歌手鍾欣潼(阿嬌)穿上黑色Deep-V裙大騷性感,她笑言是騷在骨子裏,問到這身性感造型可給男友賴弘國過目?阿嬌坦言:「佢都覺得太se ...


男友呷醋點算好呢?


歌手鍾欣潼(阿嬌)穿上黑色Deep-V裙大騷性感,她笑言是騷在骨子裏,問到這身性感造型可給男友賴弘國過目?阿嬌坦言:「佢都覺得太sexy話睇蝕晒。」有冇要你減少性感打扮?阿嬌謂:「咁做嘢嘛,佢明嘅。」

最怕男友扮聖誕老人

至於聖誕節即將來臨,阿嬌和男友打算如何慶祝?她表示已知道要開工不在香港,但若有機會都想一齊布置聖誕樹。問到會是布置阿嬌香閨還是男友家的聖誕樹?阿嬌坦言:「睇機緣啦,我就已經買咗聖誕樹,上次去夏威夷就買咗一啲好夏日嘅聖誕吊飾可以掛上聖誕樹到。」男友在聖誕節可有機會飛來香港?阿嬌笑謂:「佢會盡量就我嘅,但我唔喺香港,喺上海。(咁男友變身聖誕老人去上海搵你?)唔好扮呀,我最怕cosplay ,扮咗我減佢10分。」

聖誕玩煮飯仔

可有為送男友聖誕禮物傷腦筋?阿嬌承認未有時間去選購,她亦擔心連親手做小禮物的時間都沒有,但都會盡量嘗試,或者給男友下廚。可會是地獄廚神?阿嬌笑言:「唔會。(買外賣扮自己煮?)我唔會咁無聊,我煮嘢ok嘅,只係好耐冇煮啫。」另外講到余文樂結婚,可有恭喜他?阿嬌稱:「未恭喜呀,好少見到佢,見到都會嘅。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!