掃呢頁CODE去手機

2017年12月23日 星期六

同病相憐 戰勝抑鬱盧巧音重振舞台 Sammi撐場:我好感觸 __,Sammi,許冠傑,Sam,盧巧音,鄭秀文,

■Sammi(右)前晚為Candy演唱會擔任嘉賓,開心她能再踏台板。盧巧音(Candy)四年前低調嫁Kolor主音蘇浩才,早前自爆夫婦齊患抑鬱,幸互相 ...




盧巧音(Candy)四年前低調嫁Kolor主音蘇浩才,早前自爆夫婦齊患抑鬱,幸互相扶持下,成功擊退病魔。Candy前晚及大前晚在旺角麥花臣場館舉行一連兩場演唱會,請來鄭秀文(Sammi)任嘉賓令觀眾相當驚喜。同樣被抑鬱症困擾過的Sammi,表示見Candy能健康站上台很開心,Candy亦指自己已經完全康復。

韓國男團SHINee成員鐘鉉一直受抑鬱症折磨,本月18日燒炭自殺,送院搶救後不治,再引起大家關注藝人壓力及抑鬱症問題。現年43歲的盧巧音,明年入行20年,四年前嫁組合Kolor主音(Sammy)的她,早前自爆婚後和老公齊齊患抑鬱,曾暴瘦至只剩90磅,她之後接受專訪時表示,當時靠做運動出一身汗緩解病情,又與老公一齊睇醫生,用夫妻感情戰勝病魔。

現已走出陰霾的Candy有八年沒有在香港舉行演唱會,前晚及大前晚重踏舞台,在旺角麥花臣場館舉行兩場「RE:TURN演唱會」,寓意她再次回來,林曉培及黃偉文都有捧場。



■Candy感激入行20年來遇過的人,不管是好還是壞,全部都要多謝。 ■Candy相隔八年再度舉行個人演唱會。

跑步重新開始

甫開場,Candy以一襲純白連身長裙現身,接連唱出《沮喪》、《昏迷》及《自戀影院》,Candy在台上說:「我今年43歲,由舊年開始跑步,我覺得係一個check point,對自己一個承諾,以前我會換好衫然後坐喺屋企睇電視,再換番衫沖涼瞓覺,𠵱家我應承咗自己要今晚跑10K,就一定要完成佢,希望大家都搵到自己人生嘅check point,愛多啲自己。」Candy續謂:「入行20年期間遇到過好多人,用唔同態度對其他人會得到唔同結果,我以前對人唔係好好,所以得到嘅都唔係太好,但我發覺呢啲係人生嘅功課,我要多謝所有愛我、憎我、講我壞話同講我好話嘅,全部都要多謝。」

Candy第一場請來周國賢任嘉賓,前晚現身則是鄭秀文,當Candy唱《喜歡戀愛》時,全黑打扮的Sammi忽然出現,全場觀眾即報以熱烈掌聲。Sammi笑問觀眾:「大家唔好奇怪點解我會嚟?因為我好貪玩,乜年齡層嘅聚會都有參與,所以我同Candy係認識咗好耐,雖然我哋年紀唔同。」Candy隨即搭嘴:「差少少啫。」

曾經受抑鬱症困擾的Sammi,指有留意Candy訪問,她說:「過去兩年你出現咗少少狀況,睇到你面對嘅過程令我好感觸,見到你𠵱家健健康康再企上舞台,大家要多多支持。」Candy則表示:「初初請Sammi時覺得佢未必得閒,點知佢覆我話可以時,我真係開心到心跳加速。」Sammi即笑言:「點知原來我真係咁得閒,好多歌手都有請我做嘉賓,我真係唔介意做嘉賓王㗎!」



■Sammi對Candy戰勝抑鬱非常感觸。 ■老公Sammy在台下睇騷為老婆Candy打氣。

唔夠喉想再唱

完騷後Candy接受訪問,提到Sammi任嘉賓,她說是喜出望外:「第一場嘅嘉賓係周國賢,我希望兩場演出請一位前輩一位後輩,我覺得佢哋兩個係我心目中嘅人選,好多謝佢哋願意幫手。」她又指二場演唱會「唔夠喉」,希望有機會再演出。

採訪:曹家誠

攝影:林賓尼




鍾意就快D Share啦!