掃呢頁CODE去手機

2017年12月9日 星期六

契爺嘉穎爭抱改名Marat賴慰玲貼分娩相陣痛36小時剖腹誕仔 __,賴慰玲,鄭嘉穎,嘉穎,

■賴慰玲在社交網上載生仔時痛苦萬分照片。現年31歲的賴慰玲,已於日前成功誕下囝囝。昨日新任媽咪賴慰玲在社交網分享生BB喜悅,上載生B相外更透露自己雖然 ...




現年31歲的賴慰玲,已於日前成功誕下囝囝。昨日新任媽咪賴慰玲在社交網分享生BB喜悅,上載生B相外更透露自己雖然穿羊水後搏鬥了36小時,但最後也要剖腹,誕下6.6磅可愛B仔,並由契爺鄭嘉穎改英文名Marat。賴慰玲昨說:「原來生仔真係好痛㗎!無辦法,安全最緊要嘛!養兒方知父母恩。」

賴慰玲今年9月與舞台劇演員梁子峰奉子成婚,前日被好友陳凱琳(Grace)在Instagram率先踢爆已榮升媽咪,除Grace與鄭嘉穎外,陳嘉寶、田蕊妮、孫慧雪、蔡思貝及Super Girls成員吳嘉熙(Cheronna)等等也先後到醫院探望。



■賴慰玲昨在Ig上載一家三口拖手仔溫馨照。 ■賴慰玲今年9月跟梁子峰奉子成婚後,於日前剖腹產下囝囝Marat。資料圖片

契媽爭換片

賴慰玲昨日於Ig公佈生B喜訊,以英文留言:「我的小男BB出世了!重3公斤,超級可愛。」她又上載了生B相及多位好友探望照片,留言謂:「原來生仔真係好痛㗎!搏鬥36小時,可惜最終都係要剖腹,冇辦法,安全最緊要嘛!養兒方知父母恩。」

賴慰玲透露B仔由契爺鄭嘉穎改了英文名叫「Marat」:「英文名由KC契爺改好,Marat,佢話要好Man,Man到心口有胸毛。」賴慰玲多謝醫護人員照顧外,更冧爆說:「最重要當然要多謝BB爸爸嘅陪伴我已經患上我個BB最得意症,視線不能轉移,換片餵奶令人好忙,新手父母多多指教,契媽媽們爭換片。」

賴慰玲昨日受訪時說:「首先我就穿羊水入去,入到去(醫院)都冇乜嘢嘅,買啲零食、生果……仲喺度享受吓生活,但就開始越嚟越痛喇!程度越嚟越增加,越嚟越密,咁就開始緊張喇,因為穿水唔可以太耐嘛,最終都穿咗36個鐘,咁就冇計,最終要決定開刀。有好多朋友嚟探我,令到我最驚恐就係Cheronna同埋蔡思貝,一聽到BB有便便,就好興奮想換片,但以佢哋嘅經驗嚟講,應該係雞手鴨腳,我同阿雪望到都一額汗,但都好開心見到佢哋咁踴躍。」但BB出世正確日期,賴慰玲就未有透露。



■田蕊妮抽空到醫院探BB及賴慰玲。互聯網圖片 ■鄭嘉穎一臉慈父抱住契仔Marat,跟陳凱琳猶如幸福的一家三口。互聯網圖片




■契媽們爭住為BB換片,看到兩位媽媽賴慰玲和孫慧雪一額汗。互聯網圖片 ■蔡思貝(左)與孫慧雪(右)探望賴慰玲時,還爭住為BB換片。互聯網圖片
■陳凱琳昨出席活動時大爆賴慰玲穿羊水後還食完麵才入院。攝影:陳慧安

Grace未造人

Grace昨與陳豪、森美於銅鑼灣出席服裝店開幕禮時,透露賴慰玲其實於5、6日前生B,她與嘉穎前日才前往探望。講到嘉穎抱B時跟她的「全家福」一副慈父樣,陳凱琳就反問:「係囉,係咪已經當係?」她大爆嘉穎伸手抱BB,自己看到後也感覺十分sweet。Grace又謂:「佢(嘉穎)好鍾意小朋友,𠵱家滿足到佢,第一次做契爺。」至於她與嘉穎造人大計,Grace揚言要一步一步來,她又爆料說:「好好笑,佢(賴慰玲)穿咗羊水,都要食完麵先入院。」至於她前日搶先報喜,Grace表示事前曾問過當事人,所以未有被責怪。

採訪:非非、黃曉妍




鍾意就快D Share啦!