掃呢頁CODE去手機

2017年12月7日 星期四

【閂大水喉】Laura拒注資製作公司 __,

前年汪子琦求復合時,富婆Laura曾揼本為她開戲圓導演夢,搵了江若琳做女主角拍內地電影《愛在星空下》,去年又科水給汪子琦成立製作公司,更以7位數人民幣 ...


前年汪子琦求復合時,富婆Laura曾揼本為她開戲圓導演夢,搵了江若琳做女主角拍內地電影《愛在星空下》,去年又科水給汪子琦成立製作公司,更以7位數人民幣跟向海嵐簽5年合約。現兩人為贍養費反面,Laura一怒之下決定撤資,停止投資汪子琦的製作公司。原來向海嵐亦已跟汪子琦結束合約關係,向海嵐昨在電話說:「其實我同佢哋喺10月尾完咗約,我𠵱家係自己處理工作,佢哋嘅私人事情,我就真係唔了解,因為同佢哋只係工作上合作關係。」

問到為甚麼提前完約?向海嵐解釋:「因為子琦年頭身體唔舒服,去咗美國醫病,大家溝通過,佢需要時間養病,加上佢喺美國,好多時工作上嘅處理唔夠及時,所以喺互相理解之下完合作關係,但我同佢哋分別保持友好關係,不過冇傾私人事情,新聞講嘅嘢唔清楚。」

採訪:皓騫




鍾意就快D Share啦!