掃呢頁CODE去手機

2017年12月25日 星期一

JC報喜:我有咗呀! __,JC,Jessica C,

懷有三個月身孕的JC,着上鬆身衫到超市入貨。
JC報喜:我有咗呀!聖誕節前夕,兩位「大肚婆」率先出巡感受聖誕氣氛!安志杰與穿鬆身衫的老婆JessicaC.(JC)及囡囡Tessa出街買營養品補身, ...


JC報喜:我有咗呀!

聖誕節前夕,兩位「大肚婆」率先出巡感受聖誕氣氛!安志杰與穿鬆身衫的老婆Jessica C.(JC)及囡囡Tessa出街買營養品補身,JC更於平安夜宣布懷第二胎,喜上加喜!而另邊廂,型男余文樂與肚凸凸的老婆王棠云到嘉年華玩,滿載而歸!

29歲的混血名模JC昨日趁平安夜,在社交平台宣布懷第二胎,現時懷孕三個多月的她於聖誕樹前拍片表示:「老公安志杰(Andy)送咗耳環畀我,我有咗呀!」片中可見其肚子貼有紅色絲帶球,示意腹中的BB是一份聖誕禮物並留言:「Very grateful for my Christmas gifts!P.s not from Santa。(好感激呢份聖誕禮物!)」

未知性別

為怕BB小器,JC跟足傳統三個月後才宣布,並向本報透露:「我好開心同好興奮,未知BB性別,今次係預期之內,初期冇胃口,之前個肚都係扁,磅數少咗,今胎特別攰,12月個肚先脹脹哋,依家15周。」其經理人表示因為第一胎雙方家長都想見證,所以大女Tessa在美國出世,但今胎因應Andy的工作檔期,有機會在香港生B。

一家大細出巡的JC濕平期間,疑似孕吐。
  • 一家大細出巡的JC濕平期間,疑似孕吐。
凸點的安志杰陪老婆買營養食品補身。
  • 凸點的安志杰陪老婆買營養食品補身。

JC去年三月誕下囡囡Tessa,現在1歲多,兩人今年十月於夏威夷舉行婚禮。JC坦言一直恨有第二胎,早排與Andy出席活動時,已揚言日日造人,仲話想造聖誕B,但原來當時已經有孕,可謂相當口密!日前着上鬆身衫、平底鞋的JC,偕Andy及Tessa齊齊外出濕平,買了大堆營養食品,眼見坐於BB車上的Tessa扭計,JC即使出「撒手鐧」拎手機開片給囡囡睇,令愛女乖乖坐定!

JC昨日上載短片報喜,更把包禮物用的絲帶球放於肚上。
  • JC昨日上載短片報喜,更把包禮物用的絲帶球放於肚上。
曾自爆日日造人的JC與安志杰一直想追多個B。
  • 曾自爆日日造人的JC與安志杰一直想追多個B。

文:名人組 

攝:追蹤組






鍾意就快D Share啦!