掃呢頁CODE去手機

2017年12月11日 星期一

【fb=大台?】不忿壟斷 拒絕霸權 用戶「移民潮」漸現 __,大台,TVB,

全球最大的網絡社交平台Facebook被外界批評愈趨霸權,有不少用戶棄用而改到其他新媒體發展,早前出現一股「移民潮」,而近期較多人討論和移往的平台為新 ...




全球最大的網絡社交平台Facebook被外界批評愈趨霸權,有不少用戶棄用而改到其他新媒體發展,早前出現一股「移民潮」,而近期較多人討論和移往的平台為新媒體Medium。Medium是一個以高質量長篇、知識型、文字為主的網絡平台,介面簡潔方便用戶閱讀。同時,該平台推出會員服務,現每月只需付5美金就可無限閱讀所有文章。

網絡作家史兄10月於其Facebook專頁宣佈加入Medium,指「大概一個月後正式開業,會有獨佔文章」。他認為,Medium是「一個專攻文字,又可以畀創作人士設立paywall嘅媒體」又指「自己較喜歡文字,Medium上較多台灣作者、比較多Tech/普科嘅題材,感覺去咗一個新嘅地方,見識到唔少新事物」。

網絡組合「暗黑Twins」易欣和陳樂兒則未曾接觸過Medium,經記者介紹後,二人均認為Medium介面比較「認真」類似新聞媒介,難以吸引新一代。易指,港人慣性用舊有媒介,較少動力去改變習慣。陳補充,港人速食文化,「平時睇片最多都係分零兩分鐘,如果要用十分鐘去睇一篇文字,比較難啲」。

記者 張文鈴


鍾意就快D Share啦!