掃呢頁CODE去手機

2017年12月22日 星期五

億萬千金多人追 黃文意恨聖誕破Dry __,黃文意,

黃文意係圈中數一數二嘅「億萬千金」。仲有幾日就到聖誕節,藝人黃文意(Mandy)今年選擇留喺香港,同家人共度佳節。Mandy自小喺英國長大,每年都過住 ...


黃文意係圈中數一數二嘅「億萬千金」。


仲有幾日就到聖誕節,藝人黃文意(Mandy)今年選擇留喺香港,同家人共度佳節。Mandy自小喺英國長大,每年都過住白色聖誕,相當浪漫!佢亦分享遇初雪嘅經歷:「有一年聖誕天氣唔好,本來以為唔會落雪,點知一放學就見到有雪花飄落嚟,係我人生第一次睇雪,真係好靚好難忘,可惜當時冇另一半喺身邊。」

問到Mandy最想收到點樣嘅聖誕禮物?單身嘅佢笑言想有伴過聖誕:「最希望今年聖誕有人約我出街,帶我去睇聖誕裝飾,咁樣已經好開心(有冇人約你?)都有人約,但會係成班朋友一齊過,我好耐冇試過同異性朋友單獨過聖誕,唔知今年有冇人約我呢?」

Mandy被揭家底富裕,係圈中數一數二嘅「億萬千金」,問可有增加追求者?佢話:「係多咗男士表示對我有興趣,但我唔知係咪因為家庭背景先會咁,希望佢哋唔會誤會啦,因為我本人真係唔富裕,都要靠自己賺錢生活。現階段我打算同佢哋做住朋友先,都要時間去認識人,了解更多先可以有進一步發展。」

化妝:@princesshouseee_

髮型:Viva Hair

場地:Mini Hotel Central

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!