掃呢頁CODE去手機

2017年12月9日 星期六

娛樂專題:Bobby誤會田蕊妮十年唔合作 __,Bob,田蕊妮,歐陽震華,Bobby,林盛斌,

誤會解開,之後應該會有更多合作陸續出現。視后田蕊妮與「無綫福將」歐陽震華(Bobby)同樣渾身是戲,但Bobby直認以為阿田好惡而害怕與對方拍檔,十年 ...


誤會解開,之後應該會有更多合作陸續出現。


視后田蕊妮與「無綫福將」歐陽震華(Bobby)同樣渾身是戲,但Bobby直認以為阿田好惡而害怕與對方拍檔,十年來「河水不犯井水」,在無綫50周年台慶劇《誇世代》才與「進化版」阿田合作,並在劇中頻頻鬧爆阿田,令她面呆兼眼凸!而阿田則直認在現實中亦是小女人。

田:田蕊妮 B:Bobby

十年進化先夠班

B:第一次合作,呢個時間啱啱好喎!

田:點解呀?即係早啲我係唔夠班嘅?

B:你唔係未夠班,係我驚我未夠班!

田:好嘢呀你前輩!

B:你同啱啱入TVB時比係進化咗好多,我睇番你十年前嗰套《蘭花刼》時係未進化嘅。

田:入咗TVB十年,十年前套劇同依家都好唔同,的確我自己都覺性格唔同咗,十年前可能仲有棱角,人長大咗,情緒上都有改善,可能因為咁連個樣都唔同啦,如果我真係Keep得咁好就好喇!

B:我初初都覺得你好惡!我唔出聲都畀人話惡,何況你?

田:咁你依家覺得呢?

B:比我想像中唔惡囉,早幾年我太太話,試吓同阿田合作?我都話:「好似好惡咁喎?」依家就進化好喇!

告別戇居階段

田:入TVB十年,Bobby係我遇着第一個男對手……

B:最肥?睇怕都係喇!點解我睇落肥呢,因為我骨細!我個人好精緻,但係肉多囉!

田:即係你切晒啲脂肪係鋼條身形?

B:我諗90磅左右!

田:咁多個對手之中,Bobby係最自然嘅。我同佢拍出嚟唔似演戲,好似真係兩個人傾緊,有血有肉嘅,我好鍾意呢種感覺,我拍完《誇世代》之後覺得唔夠,50集都唔夠,我希望可以拍20集,集中啲,成條線都係對手。

B:我哋都係鍾意留意對手,有啲演員淨係記自己對白。我唔會規定自己做乜,可能嗰個階段已經過咗啦,我訓練班時都會寫低晒:「反應:流第一滴眼淚。」

田:咁你都幾戇居喎!

B:係呀,我鍾意嗰個阿Sir咁教,佢話我係「笨鳥先飛」嗰類演員,自認冇乜資質,所以初時一諗到點做就寫低。

田:咁咪唔鬆化囉!

B:咁我經過呢幾十年嘅進化,就啱啱好進化到可以同阿田合作,所以幾開心呢!

反被吳業坤影響

B:對調靈魂30集,其實角色唔難,但矛盾位係幾大,阿田要幻想我係吳業坤。

田:其實唔使幻想架!你直情係吳業坤,無論眼神同行路動作都係扮佢,最初你話等吳業坤扮你,點知你反而畀佢影響咗。

B:即係啲形體動作?

田:我覺得Bobby係幾勁,佢有去Study吳業坤!吳業坤你好難同佢熟,加上佢好驚Bobby,而Bobby無形中做好多嘢,首先去同佢傾偈,相處好似Buddy,由佢眼神開始,因為佢大近視,所以平時同人講嘢都睩大隻眼,仲連行路姿勢都學埋!

B:真係架?我又真係唔覺喎!

田:係架,因為吳業坤個躉好壯,所以佢個重心落咗去個躉度,無意間會趷籮!你睇番套劇吖,你扮佢時個籮柚好趷架!所以都唔使點去幻想,佢根本係將吳業坤做咗出嚟。

做反派感染觀眾

田:今次做小女人,因為老公太強,所以習慣「熄機」,慢慢畀人覺得係蠢。其實幾好玩嘅,有時自己都入咗戲,會諗番其實呢個角色唔係幾啱我做,有冇人會信我係咁喎?實質生活上我又係咁嘅!所以盡量做番平時嘅我出嚟。

B:但實質生活上我又唔係咁喎。

田:試過拍完一場戲,可能我表情真係太呆,結果完咗Bobby都問我「我係咪好惡呀頭先?」

B:嗰場我都記得,一打十呀,佢仲話我好躁狂。

田:係囉,我仲有少少耳鳴!下下丹田出架,字字鏗鏘,耳膜都穿,但成件事係好恰到好處。所以我覺得Bobby仲有好多面未畀觀眾睇,只係觀眾鍾意睇佢格格笑,如果佢做反派或者感情豐富嘅戲,都會好感染觀眾。

B:我都好有興趣做吓反派,最緊要有血有肉,我都希望做畀你睇架,再合作啦,有機會嘅,我哋仲年輕!

邊個上台拎獎?

田:我對自己一向都有信心,演員冇自信係演唔到戲嘅,因為我喜歡演戲,無論有冇獎都咁演,所以我一直都答冇諗。其實我開始做演員時都未有頒獎禮,但係我一直都係咁演戲。

B:我就唔使問啦,我一直都有信心拎「飛躍進步獎」,因為我都咁多年冇拎獎,如果拎到「飛躍」就代表我有進步囉!

田:你今年應該拎到「新演員獎」!因為你大部分時間都係演吳業坤個角色,如果佢因為呢個角色拎獎,係咪應該由你上去拎呢?

B:梗係吳業坤上去拎

田:但係你演喎!咁佢咪好着數?

B:咁希望佢拎到獎可以帶我入去音樂界,我都想做吓新人!

田:唔好搞個樂壇喇,吳業坤去到樂壇已經搞到污煙瘴氣,全部女歌手都關佢事喇!

田蕊妮髮型:Ritz Lam@Hair Corner

化妝:諺瞳.小白

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!