掃呢頁CODE去手機

2017年12月21日 星期四

姜皓文偽娘着高踭鞋大奔走:感覺良好 __,姜皓文,

靚女邊位?入行32年的藝人姜皓文,演藝事業愈見暢旺,演過不同類型角色的他,最近更反串演女人!日前,他便以一身女裝打扮、濃妝艷抹現身中環蘭桂坊為電影《翠 ...


靚女邊位?


入行32年的藝人姜皓文,演藝事業愈見暢旺,演過不同類型角色的他,最近更反串演女人!日前,他便以一身女裝打扮、濃妝艷抹現身中環蘭桂坊為電影《翠絲》開工,拍攝當晚,未知是否擔心會有酒客埋身,姜皓文全程獲七、八個工作人員貼身保護,而該場戲,姜皓文需穿上兩吋高踭鞋在斜路來回遊走六、七次,雙腳一定勁受罪!

姜皓文接受電話訪問,直言着高踭鞋跑斜路,確實是難度超高,他謂:「拍呢場戲真係有壓力,雖然之前已經用咗一段時間學習着高踭鞋,但行斜路的確有啲難度,好佩服女人着高踭鞋嘅耐力,果然係女人專利。」

戴上假髮化濃妝扮女人,姜皓文直言不覺得尷尬反而感覺不錯,他謂:「因為有晒心理準備咁去做呢件事,所以覺得幾得意。」由於電影正低調拍攝,姜皓文都不便講太多,並感謝大家對該片的支持,自己會繼續埋首演好該片。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!