掃呢頁CODE去手機

2017年12月27日 星期三

伍允龍打到甩骹 朱晨麗撞車冇有怕 __,伍允龍,朱晨麗,

好似好激咁!藝人伍允龍(Philip)及朱晨麗(朱朱)於將軍澳工業邨拍攝無綫新劇《兄弟》一場撞車戲份,監製林志華亦有到場指導拍攝。二人均表示不緊張,朱 ...


好似好激咁!


藝人伍允龍(Philip)及朱晨麗(朱朱)於將軍澳工業邨拍攝無綫新劇《兄弟》一場撞車戲份,監製林志華亦有到場指導拍攝。二人均表示不緊張,朱朱說:「之前都拍過撞車戲,劇組會做好安全措施,對佢哋有信心。」朱朱拍攝時,有替身上陣。而武打出生的Philip笑言原來即使在車廂裏,被撞時都會感到暈一暈。

Philip透露日前拍攝一場動作戲份時打到左手甩骹,二人更即場借假人示範打到甩骹的過程:「係舊患嚟,可能打嘅角度唔啱搞到甩骹。開始拍之前都甩甩哋,我叫助手幫我啪番入去,但愈打愈腫,但我唔想補拍,所以繼續拍。」而朱朱則指自己於劇中的動作場面不多,不算太辛苦,Philip亦謂有教她動作的步法,令她打上來會更有力度。

二人又透露下月將到菲律賓拍攝外景,但Philip日前趁平安夜與好友安志杰及Jessica C.一家食聖誕大餐慶祝。問到是否已完成所有騷肌戲份,他說:「一月去菲律賓都要拍除衫戲,但嚟緊會有兩個星期假,放鬆吓再操。」提到Jessica C.於平安夜宣布再懷孕,Philip自爆早已知道:「未知仔定女,但我想上埋契。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!