掃呢頁CODE去手機

2017年12月18日 星期一

《鋒味》煮肉風波!素食女王:我理解錯 __,

Daphne一時話節目方面應承過佢唔需要烹調肉類,一時話可能係佢理解錯誤。型男謝霆鋒主持嘅飲食節目《鋒味》第四季最近引起爭議,節目講到「素食女王」Da ...


Daphne一時話節目方面應承過佢唔需要烹調肉類,一時話可能係佢理解錯誤。


型男謝霆鋒主持嘅飲食節目《鋒味》第四季最近引起爭議,節目講到「素食女王」Daphne Cheng被要求煮肉,但她則指自己16年冇煮過肉為由而拒絕煮肉,最後霆鋒只好送走Daphn。此消息傳出後,網民反應不一。有指霆鋒似有不尊重素食主義者之嫌,不過據Mani提供的未經刪剪片段中發現,Daphne在上一輪比賽未有即場拒絕煮肉,故在今次比試中,霆鋒才會要求Daphne煮肉作賽。

而Daphne亦有於網上用英文留言:「他們答應過我的原則會被尊重,我不需要烹調肉類,當評判於第一輪表示下次我要烹調肉類時,因為我的中文能力有限我理解錯誤,而且他們其後亦一直表示我不需要煮肉,會允許我繼續當一名素食主義者。不幸地最終不是這樣,我本來希望能夠展示素食佳餚,讓中國看到這個節目。」

問到主持之一的霍汶希(Mani)可有答應對方不用煮肉?Mani就話:「可能佢真係唔明白,然後又誤會咗,咁樣囉。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!