掃呢頁CODE去手機

2017年12月16日 星期六

【貼地!】郭晶晶帶囝囝去葵芳賣旗 霍啟剛跪地「幫襯」 __,霍啟剛,郭晶晶,

霍啟剛同郭晶晶兩公婆,久唔久都會同埋囝囝中曦出席啲親子活動,之前佢哋就一齊去參加親子跑,今日佢哋一家三口又出動喇!霍啟剛今日喺微博貼相,相中就係佢哋一 ...




霍啟剛同郭晶晶兩公婆,久唔久都會同埋囝囝中曦出席啲親子活動,之前佢哋就一齊去參加親子跑,今日佢哋一家三口又出動喇!

霍啟剛今日喺微博貼相,相中就係佢哋一家三口一齊去賣旗嘅相,霍啟剛仲話:「老婆作為活動大使、今天來到葵芳幫天水圍婦聯賣旗籌款!一家總動員、帶兒子幫忙、特別有意義!開始有點害羞、但是後來就放開了、希望也學會助人的樂趣!我當然都『幫襯』一下!」



更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

(霍啟剛微博圖片) 囝囝都好落力(霍啟剛微博圖片) (霍啟剛微博圖片)
(霍啟剛微博圖片) (霍啟剛微博圖片) 郭晶晶陪住囝囝一齊賣旗(霍啟剛微博圖片)
做爸爸嘅當然要「幫襯」下啦(霍啟剛微博圖片)

鍾意就快D Share啦!