掃呢頁CODE去手機

2017年12月17日 星期日

唔怕有意外!陳凱琳聖誕想同嘉穎去旅行 __,凱琳,鄭嘉穎,嘉穎,陳凱琳,

陳凱琳(左)與張寶兒不約而同想與男友出埠過聖誕。同為港姐出身的陳凱琳與張寶兒日前於上水出席聖誕活動,雖然不同屆但仍老友鬼鬼!陳凱琳想在聖誕節與男友鄭嘉 ...


陳凱琳(左)與張寶兒不約而同想與男友出埠過聖誕。


同為港姐出身的陳凱琳與張寶兒日前於上水出席聖誕活動,雖然不同屆但仍老友鬼鬼!陳凱琳想在聖誕節與男友鄭嘉穎去旅行:「我想放假,但未決定去邊。(嘉穎話同你會有意外發生?)點解佢會講啲咁嘅嘢?冇咁嘅事!佢開玩笑!(怕去旅行會有意外?)唔驚!你講唔見行李嗰啲?希望唔會」又指明年1月會投入拍新劇《包青天再起風雲》。

至於張寶兒亦希望聖誕可與男友袁偉豪去旅行,兩人會在除夕當晚以情侶檔出活動搵真銀,笑言一齊倒數感覺似一起經歷更多。談到男友有份提名台慶頒獎禮視帝,她表示會為對方拉票。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!