掃呢頁CODE去手機

2017年12月4日 星期一

「峰」騷晒線頭!岑麗香擺酒攰爆冇洞房 __,岑麗香,

岑麗香低胸吊帶裙現身。藝人岑麗香(香香)出席活動,以低胸吊帶裙現身的她微露線頭,相當吸睛。香香擔任頒獎嘉賓分享新婚時的難忘經歷,她直言每個過程都很難忘 ...


岑麗香低胸吊帶裙現身。


藝人岑麗香(香香)出席活動,以低胸吊帶裙現身的她微露線頭,相當吸睛。香香擔任頒獎嘉賓分享新婚時的難忘經歷,她直言每個過程都很難忘:「當時着晒成套婚紗,望住塊鏡覺得係呢個Moment,最好玩係晚宴上同家人同全有賓客一齊飲。」

香香表示最幸苦的地方是搵地方及諗擺設:「揀花同枱布顏色,好多細節上嘅嘢要計劃。(畀老公幾多分?)畀佢100分,佢Plan嘢同講價都好叻,處理咗好多嘢,人哋婚禮多數女仔處理,而我交好多畀老公。」問晚宴當晚可有洞房,她老實地回應沒有:「一個婚禮由朝忙到晚,要一早5點起身化妝,又擺中式,行教堂連晚宴,我哋夜晚10點到就開始匿埋休息,之後返到去攰得滯瞓咗,問過好多情侶都係呢個答案。」

談及麥明詩在社交網自揭曾遭性侵犯,問有否試過被抽水,香香說:「我自己比較小心,未發生過想像唔到,我唔係想推介暴力,但如果我遇到第一個反應會摑佢一把同大叫,之後會去報案,但我唔知道麥明詩成件事係點,唔方便講太多。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!