掃呢頁CODE去手機

2017年12月13日 星期三

黃玉郎:被禁接仔返屋企 黃玉郎計劃取回撫養權 __,玉郎,黃玉郎,

黃玉郎被禁帶仔返屋企,計劃取回撫養權!現年67歲的黃玉郎與倪詩蓓1998年相戀,2000年誕下兒子黃英樑(Royce),但可惜患嚴重自閉症Royce, ...


黃玉郎被禁帶仔返屋企,計劃取回撫養權!


現年67歲的黃玉郎與倪詩蓓1998年相戀,2000年誕下兒子黃英樑(Royce),但可惜患嚴重自閉症Royce,兩人一直未有註冊,並於2004年因性格不合而分手,倪詩蓓其後帶着兒子到新加坡定居,兩年前Royce返港,由黃玉郎照顧現年17歲的仔仔,平日入讀寄宿學校,周五放假便接回家相聚,周六再回學上課,黃玉郎接受東網專訪時說:「同佢相處好開心,初初佢返嚟好肥,好呆滯,頭耷耷,唔願望人,相當自閉,乜都好似好驚,經過兩年學校同我哋照顧後好咗好多,肯望鏡頭笑吓,心情開心好多,以前佢沖涼完全唔識,依家識七八成,好多嘢進步。」他續說:「我一直好錫個仔,鍾意帶佢去玩,去郊遊,教佢好多嘢,教佢識踩單車,以前佢連上單車都唔肯,好開心,佢不斷有進步。我啲好朋友好似樂易玲、楊諾思好關心我個仔,叫我帶佢去教堂,嗰度有啲專門畀呢啲小朋友,我就經常帶佢去教堂,感受一吓多人一齊嘅感覺,多謝班朋友咁關心,佢去到教堂好適應,見咁多人都好ok,啲工作人員義工同佢傾偈佢又好ok,通常呢啲小朋友唔鍾意去人多地方,成個教堂二百幾人,唱歌又咁大聲,佢又ok。」

拎過香港特殊奧運會金牌

Royce患嚴重自閉症,他表示兒子智商只有兩歲,不懂得與人溝通,初時只懂講簡單單字或雙字,只會跟着別人說話,但自從兩年相處下來,看到兒子很大進步:「佢初頭完全係copy cat,我講你好嘛?好唔好食?佢完全跟番住你講,廣東話完全唔識,單字講都唔正,依家就好咗好多,唔再係copy cat,真係好開心,唔係copy cat即係佢明白我講乜嘢。」他說兒子並沒有甚麼特長,他笑言最搞笑是平衡力很好,可以踩着浮板浮在泳池水上不會掉下來,並自學了游泳,故覺得兒子運動不俗,並透露Royce曾在香港特殊奧運會比賽中,在拋圈運動摘下金牌。

為了照顧兒子的健康,他對兒子飲食尤其關心,提到兒子兩年前回家時,十分肥胖,現在已改善到標準身形,他說:「平時畀營養嘢佢食,豬扒、蔬菜和魚,營養足夠,而唔會肥胖,呢樣係成功嘅,學校餐單好有營養而唔會太鹹太甜,呢段時間好成功,去到標準體形,如果肥胖會擔心佢健康上出問題,肥會係大問題,呢類小朋友唔會太喜歡運動,鍾意坐,缺少運動係一個大問題。」問到兒子會否容易抓傷自己?他說:「佢感冒會捽鼻,係會整到鼻紅晒,發忟時會抓傷自己,但係好小嘢,佢係想表達又表達唔到,唔識用語言表達就會發忟,發忟時想捉住人,會唔覺意抓傷人,自己都唔少嘅,自己着長袖遮住,不過教吓教吓佢,發忟情況少咗好多,因為都了解佢想要乜嘢,情緒唔會經常激動。」

Royce見大姑媽最興奮

黃玉郎說與兒子相處無問題,讚兒子性格溫馴,兩年來未見過兒子打架或傷害人,當兒子出現情緒時,他已學會引開兒子注意,他說:「儘量都要安撫佢情緒,如果佢有情緒時,氹吓佢,佢好得意,同佢講吓第二樣嘢佢又冇嘢。」兒子明年一月便屆十八歲,其寄宿學校只可容納學員至十八歲便要離開,故他已為兒子打算將來,希望能安排入展能中心,他說:「呢類成年朋友,早上九點半去中心學嘢做嘢,下晝放學,就可以同我哋一齊。」問他對兒子的期望?他感觸地說:「我期望佢能夠不斷有少少進步,發覺佢有少少進步就好開心。(能獨立自理?)完全自理梗係最好,要佢完全自理,相信要一段長時間。(照顧兒子勞心勞力?)勞心一定,勞力有其他人幫手,屋企有兩個傭人,有司機,最重要係親人,大家姐、妹、我未婚妻,都好願意幫手,所以坦白講唔係咁困難。(Royce鍾意你哋屋企人?)佢個幾兩個月冇見大姑媽,上個月帶家姐見佢,Royce好緊張,捉住家姐隻手唔放,心諗,豈有此理,對我家姐好過對我?見我家姐之後佢就唔係好騷我,見我家姐開心到上氣唔接下氣,佢只係見到家姐先咁,人夾人緣。(Royce鍾意你未婚妻?)未婚妻都錫佢,好照顧佢,Royce都鍾意佢。」

最想帶仔去玩

但十月起,突然被禁不能帶兒子回家,連帶中藥給兒子飲也不能,令他非常不高興,他說:「Royce手好冰冷,之前睇過中醫,嗰日我帶埋我媽媽去,好奇怪,我仔身體仲差過阿媽,中醫話叫虛寒,情況比媽媽更差,我媽媽九十歲,呢啲係血氣唔好,中醫開咗中藥要飲用三個月調理,虛寒唔係一朝一夕,係累積好長時間,唔知乜原因,自閉症患者一定運動少,可能吸收凍嘢多,自然虛寒。(除咗虛寒身體冇大礙?)冇大礙。」原本每天送中藥到學校給兒子服用,但飲咗兩個月後,突然被禁止帶藥到學校飲用。他說:「發生呢件事情,係幾唔高興。」他又指計劃入稟向前女友爭取兒子撫養權!

Royce明年一月便十八歲,黃玉郎現在最大希望可以陪兒子慶祝生日,帶兒子去玩,他說:「依家唔可以喺學校帶佢出嚟,已經個幾月嘅事。(想同佢過生日?)係。(送乜禮物畀佢?)錫多佢幾啖,唔敢送啲發聲玩具畀佢,佢會沉迷,佢鍾意搖搖拍。(想見佢多啲?)最想恢復番之前生活節奏,個個禮拜接佢出嚟。」他說自己也是大細路,與兒子玩玩拋波和互「唧」,正是父子之聞最大樂趣。

提到兒子一些往事,黃玉郎一時感觸,忍不住鳴咽,再問到他是否一位好爸爸?他說:「我唔係,應該當初唔畀阿仔去新加坡(係令你好後悔嘅事?)係其中之一做過後悔嘅事。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!