掃呢頁CODE去手機

2017年12月12日 星期二

文詠珊呻冇啖好食 吹風扇吹到升「仙」 __,文詠珊,

我見猶憐呀!女星文詠珊(JM)有份主演的內地劇集最近大收旺場,她在劇中的造型仙氣逼人,不過,為營造仙氣而要日日被大風扇吹,JM更因此病倒,加上拍攝時冇 ...


我見猶憐呀!


女星文詠珊(JM)有份主演的內地劇集最近大收旺場,她在劇中的造型仙氣逼人,不過,為營造仙氣而要日日被大風扇吹,JM更因此病倒,加上拍攝時冇啖好食,以致消瘦不少,認真我見猶憐。

文詠珊近年主攻內地巿場,有份演出的內地古裝劇《九州.海上牧雲記》收視報捷,播出15日已達30億點擊量,非常犀利!JM在劇中飾演魅靈的角色,造型飄逸充滿仙氣,不過原來仙氣背後有苦自己知,她說:「日日都要畀大風扇吹住,拍攝期間天氣好凍,吹得太勁病咗,但有咁好成績好開心。拍劇時留喺象山,冇啖好食,因為只係得海鮮,自己又唔鍾意食,所以更加瘦。」她笑言又病又瘦的她顯得弱不禁風,與角色更配合。

講普通話被笑

之前JM的中英夾雜說話式被網友笑指是「JM Tone」,今次以普通話演出而且並非配音,故難逃被網民取笑,但JM豁達地說:「好開心講普通話,雖然被網民笑口音,但冇所謂啦,好多朋友都唔知係我真聲,話講認唔出我把聲。」

另外,同劇演員有黃軒、竇驍及徐璐等,JM表示與團隊相處十分開心,更大讚男主角黃軒:「佢好識照顧演員,又識用眼神帶動情緒,令我好快入戲。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!