掃呢頁CODE去手機

2017年12月6日 星期三

撞正露體狂!鄧麗欣冇有怕:鬧走咗佢 __,鄧麗欣,

鄧麗欣夠晒大膽!演員鄧麗欣與周秀娜在九龍灣出席主演電影首映,兩人不約而同以斜膊裝亮相,問到是否配襯過服飾?鄧麗欣笑說:「冇襯過,不過我哋成日都係咁,好 ...


鄧麗欣夠晒大膽!


演員鄧麗欣與周秀娜在九龍灣出席主演電影首映,兩人不約而同以斜膊裝亮相,問到是否配襯過服飾?鄧麗欣笑說:「冇襯過,不過我哋成日都係咁,好誇張,可能呢啲就係拍戲嘅默契。」

鄧麗欣希望票房會有驚喜,她說:「呢套係好女人嘅戲,自己拍完都覺得好爽,好似為女性發聲,加上近排又有一啲女性嘅報道,希望藉住呢套戲為女性加油。(有冇試過不快經驗?)細個住喺屯門,嗰陣有屯門色魔。有段時間放學好鍾意同喺公園同同學傾偈,試過有次撞到露體狂,自己由細到唔怕死、好大膽、有啲正義感,身邊同學就好驚,自己彈咗出嚟鬧走嗰個露體狂。佢揭開咗之後見到啲肉色嘅嘢,第一下好驚,第二下就嬲,覺得好唔尊重,畀我鬧走咗佢,可能佢冇諗過我咁惡,佢都有啲驚,鬧完之後自己就識驚,後來好似有報警。好彩係見到,唔係直接嚟攻擊我。」周秀娜指未有不快親身經歷,但希望大家關注杜絕這些事情。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!