掃呢頁CODE去手機

2017年12月27日 星期三

姚子羚「表哥眼」扮豬釣金龜 __,姚子羚,

眼大大易學壞呀!廣東話有句說話係「眼大大易學壞」,計Nuts哥話齋「眼細細捱出位」,就好似「表哥」姚子羚咁,因為一張電視Cap圖畀人P成豆豉眼加一句對 ...


眼大大易學壞呀!


廣東話有句說話係「眼大大易學壞」,計Nuts哥話齋「眼細細捱出位」,就好似「表哥」姚子羚咁,因為一張電視Cap圖畀人P成豆豉眼加一句對白「表哥」,令子羚變成萬能P,有佢嘅地方就有表哥!唔係天生矇豬眼都被整容到有矇豬眼,以為佢真係隻「多麼蠢的蠢豬」?其實佢係隻披着豬皮的稀有「睛羚」就真, 雖然睇落CP值唔高,但潛在嘅攻擊防禦力勁過亞視嘅不死精神!

「立花子羚」俘虜巴打

講句公道說話,子羚明顯唔係靠樣搵食嘅偶像派,當年「四葉草」年代嘅佢戴住副娘到核爆嘅無框眼鏡,一副天真無邪嘅樣,表面毫無殺傷力,但係發起惡上嚟勁過金仔狂搞核試兼狂射導彈!拍劇做極都係做人細妹,條阿二命就嚟長過排隊輪街症,但做阿妹做到上位攞埋最佳女配角你估人人都得咩?我Nuts哥雖然唔識咩風水命理,唔識「睇掌睇相」,但「表哥」真係好有女朋友Feel,庸中佼佼,仲識得喺facebook同班巴打Social自嘲表哥眼,加上似AV女優立花里子,而被叫做「立花子羚」,得民心就得天下,仲使鬼好似某男藝人拜狐仙咩!正所謂「表哥眼唔起眼」,深藏不露是一種卓越的才能,識得隱藏實力嘅人先係王道,到最後就好似電影《月黑高飛》嘅主角咁,靠自己雙手鑿穿牆闖出一片天,到你發現嘅時候就「夫子奔逸絕塵 而回瞠若乎後矣」,以為佢係「懵豬」嘅人先至懵!

純情白兔 食仔量少

喺呢個是非多多嘅娛樂圈,同行如敵國,唔係你死就我亡,但係「表哥」就搵到班同佢啱嘴形嘅閨蜜,搞埋個「胡說八道會」!講真嗰句,「表哥」都可以話係派得最少花生嗰個,你睇吓定欣又有陳展鵬、馬國明,黃智雯雖然戀情穩定但又被指搭上袁偉豪,仲有杏兒老公竟然係李施嬅前度,閂埋門一家親,啲關係七國咁亂!相反「表哥」就食量少得驚人,除咗得個夜場老闆舊愛外,就係得正印「的士邦」鄭子邦,佢個底仲要乾淨唔使漂白,唔信就Search吓,「夜蒲」、「溝女」呢啲Terms乜都冇,「有米太子爺」就有佢份,真係要吸隻白兔仔畀佢呀!

籃球神射手 情場無敵手

唔會眼大睇過龍嘅「表哥」曾喺香港乙組籃球聯賽隊擔任前鋒,眼界準到獲封「三分神射手」,就算闖入情場都有優勢,雖然上一次射入咗但畀球證話得分無效,不過臨完場前撞正個辣司機,成功泵走情敵Janice Man,0.1秒轉身射個三分波做埋Buzzer Beater,就係咁袋袋平安坐正埋,依家只係等上台加冕!男友叫得「的士邦」就梗係唔嘢少,物業過億兼坐擁過百部的士,可謂「有的士有高潮」,隨時「讓靈魂遊走」!

雖然「表哥」又釣中金龜,但佢就靠自己用真金白銀使成千萬買磚頭做業主,有的士又有樓,仲唔係人生高潮?如果我Nuts哥係珍姐或者樂小姐,就一定開套《表哥你好嘢》畀佢拍,捧埋佢做女優,呀唔係,係女一,教大家如何做隻「精羚豬」!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!