掃呢頁CODE去手機

2017年12月17日 星期日

情侶檔現身!翠如嬲咗蕭正楠:唔同佢講嘢 __,翠如,蕭正楠,正楠,黃翠如,

蕭正楠想點樣補鑊?藝人蕭正楠(Edwin)及黃翠如以「情侶檔」出席慈善跑活動,Edwin表示今日凌晨五時才收工,稍作休息後便要出席活動。問到兩年後,他 ...


蕭正楠想點樣補鑊?


藝人蕭正楠(Edwin)及黃翠如以「情侶檔」出席慈善跑活動,Edwin表示今日凌晨五時才收工,稍作休息後便要出席活動。問到兩年後,他們到時會否帶小朋友參加親子慈善跑?翠如笑說:「會唔會早得滯?」Edwin亦說:「咁睇得起我啲DNA,兩歲就跑?」翠如亦謂未有打算有生BB的計劃。Edwin表示身邊好多朋友都生小朋友,覺得責任大,會認真考慮這個問題。

蕭正楠重提翠如煎燶蛋

提到Edwin日前於活動上呻翠如曾試過煎燶蛋,其後翠如笑言會保留追究權利,問到是否已追究?她笑說:「我呢幾日唔同佢講嘢。」身旁的Edwin即為事件解畫:「我真係鍾意食蛋戒唔到,朝朝都要食,但我依家習慣食煎爆咗嘅蛋。」

翠如欲向細妹學廚

問到會否改善廚藝?翠如笑言:「我細妹會去外地學廚,我會跟佢走。佢之前讀過,依家去外地一間餐廳學做廚師。」Edwin則叫翠如跟他表弟學整漢堡包:「佢(翠如)都有整漢堡包畀我食,係得嘅!好得!(佢淨係煎蛋唔得?)係囉!」而翠如亦笑言不介意被男友踢爆廚藝欠佳。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!