掃呢頁CODE去手機

2017年12月18日 星期一

老點女友排隊!曾國祥煲煙累事辣㷫王敏奕 __,王敏奕,曾國祥,

曾國祥掛住「呼吸」…咁咪出事囉!現年38歲的曾國祥與女友王敏奕拍拖逾三年半,不時拍得恩愛出巡行街買餸返屋企煮飯仔,感情穩定。雖然曾國祥表示暫未有計劃結 ...


曾國祥掛住「呼吸」…咁咪出事囉!


現年38歲的曾國祥與女友王敏奕拍拖逾三年半,不時拍得恩愛出巡行街買餸返屋企煮飯仔,感情穩定。雖然曾國祥表示暫未有計劃結婚,但已視王敏奕為終身伴侶,希望可以與對方長相廝守。

日前傍晚6時許,曾國祥與王敏奕戴住情侶文青眼鏡現身中環行街,途經該處一間咖啡專賣店時,他們在門外傾談幾句便雙雙入內排隊買咖啡。

極速施冧功

原本齊齊排隊,但曾國祥突然煙癮起,於是獨自走出戶外位置抽煙,剩下女友排隊。一直排隊的王敏奕,見到快將輪到自己即心急打電話給男友,奈何曾國祥掛住煲煙睇風景,完全沒有聽電話。食煙本來已經非健康行為,被撇低的王敏奕自然「有火」!王敏奕即時黑口黑面,並不停向店外的曾國祥揮手示意,直至男友接電話為止。曾國祥返回店內即施冧女本色,三兩吓手勢令女友笑番晒。其後各持一杯熱咖啡,邊行邊飲往停車場取車。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!