掃呢頁CODE去手機

2017年12月2日 星期六

【閨蜜睡房】李幸倪畀仔鬧好「黑」 __,李幸倪,

細細個因為參加田徑隊,所以GinLee曬到好黑。東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》,每逢星期五、六、日更新一集,今集有歌手李幸倪(Gin ...


細細個因為參加田徑隊,所以Gin Lee曬到好黑。


東網巨星炮製的節目「海馬牌床褥特約」《閨蜜睡房》,每逢星期五、六、日更新一集,今集有歌手李幸倪(Gin Lee)與主持人李惠儀(Kiwi)分享入行經歷。Gin Lee表細細個已經被唱片公司睇中做歌手,但她堅持完成學業:「因為我係唔唔鍾意半途而廢嘅人,我覺得嗰個時候、嗰個階段係應該讀書嘅,所以就選擇先讀書。我覺得咁樣踏實啲,對嗲哋媽咪有個交代。」

Gin Lee又透露原來自小就是田徑好手,經常訓練搞到曬到黑晒:「係田徑隊嘅隊長,日日都要操。男仔就唔鍾意咁男仔頭嘅女仔,我試過畀一個男仔friend鬧我『人哋做女仔你做女仔,做到咁樣嘅你,咁黑』。」雖然甚少受男仔歡迎,但Gin Lee就成為女校的風頭躉:「我以前中學嗰時讀女校,我記得每一日返學,我嘅櫃桶都會有啲信,情信又有,仰慕嘅信又有,好笑㗎。每一日返學就有信或者有啲小禮物。」此外,Gin Lee又公開擇偶條件,想知更多,就記得收睇東網巨星《閨蜜睡房》!

Makeup:Circle Cheung@ndnco.co

Hair:Eve Chiu@muse.hair

Outfit:Lanvinofficial

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!