掃呢頁CODE去手機

2017年12月24日 星期日

仔仔學識振作!楊千嬅受啟發感動到喊 __,楊千嬅,千嬅,

千嬅有好大感受!楊千嬅首個聖誕跨年演唱會假紅館揭幕,以倒數初心來構思今次個唱。千嬅接受東網專訪時,細訴現年5歲的兒子丁進諾(Torres)參加朗誦比賽 ...


千嬅有好大感受!


楊千嬅首個聖誕跨年演唱會假紅館揭幕,以倒數初心來構思今次個唱。千嬅接受東網專訪時,細訴現年5歲的兒子丁進諾(Torres)參加朗誦比賽的一段往事,令她頓悟到「初心」的真正意思,感性的忍不住哭起來。Torres在3、4歲大時,千嬅安排兒子以插班生報讀普通話班,3個月後有個朗誦中級比賽,老師表示可以讓Torres嘗試參加,她就代兒子報名,怎知到比賽當日,本來信心十足的Torres面對人頭湧湧的環境,驚得不肯行出去,第二次他終於企出去,但她感覺到兒子好緊張,自責為兒子報名的她眼濕濕說:「我個心好唔舒服,想叫個仔唔好去,之後我出去陪佢企,拖住攬住佢,我個仔冇咁震,但依然好緊張,佢用氣聲背晒成首出嚟。」

仔仔失獎感失落

千嬅坦言:「我唔驚面懵唔驚樣衰,你估我行出門口人哋唔講我咩?就算啲人話楊千嬅個仔咁驚嘅,我唔會介意,因為阿仔裏面最緊要。」所以她第一時間為Torres進行心理輔導,她說:「件事做得成唔成功唔重要,最緊要即刻幫佢清咗心裏面舊『垃圾』,否則積積埋埋就大件事,嗰時我唔知佢唔開心會擺咁耐,有次佢攞我個部手機碌相睇,突然見到朗誦班小朋友攞住獎盃,佢話問我點解佢冇。」當時她作故仔安慰兒子,又安排工人姐姐了解他內心感受,才得知兒子有少少失落feel sad。

面對挫折

事隔一年,千嬅完全意想不到,剛讀小一的Torres有一日竟主動跟她表示要報名參加朗誦比賽,她反而比兒子更大壓力,因為她不想Torres再一次不開心,當看到兒子大踏步衝出,躹躬後自我介紹,隨即高聲朗誦,她激動得哭着說:「我個人呆咗,真係好感動,講起我都想喊,我睇過一篇文,係講每一個小朋友有自己嘅開花期,幾時開花唔係一個問題,最重要係你點樣令佢灌溉陪佢開花,有啲人一世都唔會開花,因為佢係一棵樹。」

千嬅從兒子這件事領悟出為人父母要對仔女有信任,作為幕前人她清楚明白面對問題,壓力是甚麼一回事,她說:「呢件事係個仔幫我清咗啲嘢,幫助我今次開演唱會,我已經第七次開騷,但我唔記得咗我個仔呢度力,點解我個仔可以乜都唔驚,佢真係做到,如果當日佢就咁跌咗落去,我又鬧佢,傷害我個仔之餘,仲傷害緊我自己,處理阿仔呢件事話畀我知,無論出面人講咩,只要做好準備就行出去,唔使諗到咁複雜,倒數番我個童年,人嗰度力好簡單。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!