掃呢頁CODE去手機

2017年12月9日 星期六

【咪諗歪】王君馨搵老公填滿個窿 __,君馨,王君馨,

君馨老公真係愛妻號!藝人王君馨到九龍灣宣傳無綫劇集《性在有情》,她笑言希望老公看不到她在劇中的性感演出,她說:「我同阮兆祥、沈震軒都有親熱戲,同阮兆祥 ...


君馨老公真係愛妻號!


藝人王君馨到九龍灣宣傳無綫劇集《性在有情》,她笑言希望老公看不到她在劇中的性感演出,她說:「我同阮兆祥、沈震軒都有親熱戲,同阮兆祥嗰場更加係我做主動,老公之前睇《超時空男臣》,唔知點解,次次都睇到我同曹永廉嘅錫錫,不過佢唔識中文,唔太知講乜,可能都有好處嘅!(怕佢唔鍾意?)唔係,佢睇美劇都睇好多呢啲場面」

搵性治療師

在劇中演性上癮人士的君馨說:「劇中講我性上癮,我問過啲性治療師,佢哋話呢種心理係因為曾經遭遇過一啲事,令人心理上有個窿咁,要不斷做啲嘢去填滿佢,我覺得就好似我以前抑鬱,要不斷食嘢咁!(依家老公幫手填滿個窿?)有乜嘢都會同佢傾,仲有我嘅信仰,因為老公都唔可以隨時隨地聽我講。」

限奶令有影響?

問到無綫「限奶令」會否令她的性感演出被刪走,她說:「我知道依家安排喺免費台播,集數比喺收費台係少咗,但我聽番個原因係因為我哋依家係每次播兩集,唔似每次播一集咁,需要有番啲上集講到邊嘅內容,連播兩集嘅話,你播完一集,廣告返嚟播另一集,但你又播番啲上集嘅尾,咁就唔係好適合,所以依家就係刪走咗呢啲部分。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!