掃呢頁CODE去手機

2017年12月22日 星期五

【加埋過百歲演床戲】藤原紀香更年危機搏到盡 超激新劇似鹹片 __,紀香,藤原紀香,

日本女星藤原紀香曾經係性感女神,46歲嘅佢同第二任丈夫片岡愛之助結婚年半,最近佢為NTV電視台拍攝一套聖誕特備劇《不能入眠的珍珠》,共分兩集於12月2 ...




日本女星藤原紀香曾經係性感女神,46歲嘅佢同第二任丈夫片岡愛之助結婚年半,最近佢為NTV電視台拍攝一套聖誕特備劇《不能入眠的珍珠》,共分兩集於12月21及28日播出。

《不能入眠的珍珠》昨晚播映上集,紀香性感上陣大解放,性愛場面比想像中更激。紀香今次飾演一個步入更年期嘅45歲單身畫家,同62歲男星升毅演嘅畫商發展不倫感情,同時又搭上年輕17載、由小鮮肉男星鈴木伸之扮演嘅咖啡店店員,展開兩段複雜感情。

紀香在上集已分別跟兩位男拍檔有情慾演出,佢同升毅嘅一場偷情場面,穿上黑色內衣嘅紀香被男拍檔上下其手,更有摸胸及伸手入內衣嘅畫面,不過呢場戲就將紀香嘅年齡出賣,觀眾發現從鏡中倒影所見,紀香面部鬆弛,老態盡現似個發福大媽,簡直慘不忍睹。至於紀香同鈴木伸之嘅「母子戀」床戲可謂全晚戲肉,紀香疑似半裸上陣,大膽程度令人咋舌,尺度直迫三級片,更預告下集將繼續有肉搏場面。

更多娛果,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

《不能入眠的珍珠》昨晚播映上集 藤原紀香演更年危機主角 同62歲男星升毅演發展不倫感情
二人加埋過百歲都為情慾戲搏到盡

大膽程度令人咋舌
紀香同鈴木伸之嘅「母子戀」床戲係全晚戲肉

身為人妻嘅紀香演得七情上面
紀香疑似半裸上陣

鍾意就快D Share啦!