掃呢頁CODE去手機

2017年12月9日 星期六

老婆鬧爆!古巨基為打機唔瞓唔沖涼唔洗頭 __,古巨基,

真係多多藉口!歌手古巨基出席《英皇電競菁英盃WEARETHEFUTURE》記者會,他表示自己是元祖級機迷,由卡片機開始每代遊戲機都有打,入行後玩一個可 ...


真係多多藉口!


歌手古巨基出席《英皇電競菁英盃 WE ARE THE FUTURE》記者會,他表示自己是元祖級機迷,由卡片機開始每代遊戲機都有打,入行後玩一個可以網上連線的足球遊戲,更試過取得世界排名第八位。他亦表示試過不沖涼不洗頭,打完機就睡覺,瞓醒又再打機的生活,問到試過幾多日這樣的生活?他謂:「都有三至四日,有幾日唔使做嘢,嗰陣衝緊排名。」問到古太可有鬧到他反艇?他表示:「我依家雖然冇以前打得咁癲,但都有打手機遊戲,佢就會叫我快啲瞓覺。(有冇沒收你部機?)冇,邊沒收得到。(叫得停你?)要拖拖拉拉好耐。」

古太冇咁好氣

基仔亦笑言:「我或朋友都有一句可以答老婆,就係『我打機都好過出去蒲,起碼喺屋企你睇住!』,其實我哋都唔係有咩不良嗜好,只係有份童心。(古太聽完你咁講有咩反應?)佢冇我咁好氣。」他亦表示想不到打機可以發展成電競運動,問到可想向這方面發展?他笑言:「真係好想,覺得好熱血,但依家先加入佢哋玩嘅game就蝕底,大家已經行到好遠,我就旁邊支持好啲。」

準備新大碟

講到工作,他表示做緊新大碟,亦有到外地做巡演,剛拍完一套微電影,亦準備緊一套自編自導的電影:「依家一齊傾緊劇本。(會演埋?)要度埋劇本先知,因為要睇吓搞唔搞得掂。(幾時成事?)未有咁快,依家仲度緊劇本。(你可以揀埋女主角?)係,不過呢套係勵志片,男仔為主。」講到聖誕節,他表示會到外地工作,問到可會趁機造人?他點頭表示:「加油。」他又表示在後台見到一個BB囡很可愛,問到可會想生女?他謂:「仔女冇所謂,係自己嘅已經好開心。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!