掃呢頁CODE去手機

2017年12月4日 星期一

操得少?上凸下又凸 陳偉琪籮柚趷趷 __,陳偉琪,

唔知係咪多Job接所以食多咗?有「無綫咪神」之稱的陳偉琪(Vicky)擁有ECup驕人身材,早前佢喺劇集《誇世代》中色誘陳豪,而在台慶劇《溏心風暴3》 ...


唔知係咪多Job接所以食多咗?


有「無綫咪神」之稱的陳偉琪(Vicky)擁有E Cup驕人身材,早前佢喺劇集《誇世代》中色誘陳豪,而在台慶劇《溏心風暴3》亦有大膽演出,其中與黃宗澤拍攝激情戲時,因黐膠紙穿崩,Vicky最後豁出去,索性除剩Nude Bra拍攝,認真搏到盡!不過最近佢似乎發福唔少,日前佢現身跑馬地時,除了上圍凸出,肚腩亦脹卜卜,十分養眼,名副其實嘅「上凸下凸」。

當晚8點幾,Vicky與一名女友人於跑馬地一間食品店揀選心頭好,行咗一陣,友人就極速埋櫃枱埋單,見Vicky拎住一包風乾火腿先行步出,女友人則手持大袋戰利品緊隨,二人再雙雙步入附近一幢大廈。

着上吊帶低胸貼身連身裙嘅Vicky,突顯其玲瓏浮凸身材之餘,不經意露出事業線,走路時亦有震撼感覺,難怪無論男、女途人經過都不禁眼望望。不過,當晚所見Vicky嘅肚腩亦非常凸出,臀部都好有肉地,曾表示自小熱愛運動嘅她,未知是否近期欠缺操練,定係食得好嘢太多。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!