掃呢頁CODE去手機

2017年12月27日 星期三

聖誕開工冇得抖!劉佩玥冇仔約恨有人追 __,劉佩玥,

劉佩玥原來都好恨拍拖!藝人劉佩玥(Moon)與蕭正楠於上水一間美容中心為無綫新劇《十二傳說》拍攝外景,劇情講述二人穿上浴袍扮顧客,實質是為了收集情報! ...


劉佩玥原來都好恨拍拖!


藝人劉佩玥(Moon)與蕭正楠於上水一間美容中心為無綫新劇《十二傳說》拍攝外景,劇情講述二人穿上浴袍扮顧客,實質是為了收集情報!Moon表示今次與蕭正楠合作,二人在劇中有感情戲,不過暫未知有否親熱鏡頭!

聖誕節在工作中度過的她,表示好友陳瀅身在加拿大故未有開聖誕派對,不過就有與另一好友何雁詩於早前食飯慶祝,至於有沒有追求者約她?她說:「同愛嘅人一齊過,係指爸爸媽媽同細佬!我都有想追求者呀!不過同我係好朋友嗰啲男仔都係我啲兄弟,又唔覺得有人追我喎!」

Moon在劇集《降魔的》中的表演亮眼,卻無緣入圍台慶頒獎禮的「飛躍進步女藝人」一獎,她直言並沒有為此事而不開心,她說:「我有入圍呀!入圍最受歡迎電視女角色!我資歷咁淺,攞唔攞獎都唔係主要,最緊要係角色發唔發揮到,如果《降魔的》攞最佳劇集就最開心!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!