掃呢頁CODE去手機

2017年12月23日 星期六

森美:男人係應該要鹹濕! __,森美,

森美
森美:男人係應該要鹹濕!森美:「有老婆仔女嘅男人心思思,唔係只係想追女仔,只係測試吓自己係咪仲有吸引力,寶刀未老,把刀仲利唔利!男人係應該要鹹濕嘅,但 ...


森美:男人係應該要鹹濕!

森美:「有老婆仔女嘅男人心思思,唔係只係想追女仔,只係測試吓自己係咪仲有吸引力,寶刀未老,把刀仲利唔利!男人係應該要鹹濕嘅,但對邊個鹹濕先係問題啫!偷食唔係男人天性,為食先係,佢哋唔想偷,如果要食起上嚟,大大方方,男人就會好開心!要個男人對太太一心一意,好簡單啫!只要將所有錢畀晒太太,自然會一心一意!要偷食點唔畀人知?發夢真係發夢嘅時間係得囉!點會神不知鬼不覺?我唔係明星,我係天王巨星喎,所以冇女埋身!作為人夫,我都有拒絕異性嘅能力,咁多年嚟冇一個異性對我有興趣,我本身就係一個防盜!」

陸永:「我作為人夫,都冇乜異性追求我o架喇!最好方法梗係經常放閃,成日擺一家大細嘅相出嚟,經常話畀人知,我係人夫同人父,如果咁樣仲未夠,係咪高估咗我,覺得我吸引成點呀!作為公眾人物梗係少女埋身啦,係人都知道你係公眾人物,同時又知你係人夫人父,咁人哋要格外格外嘅小心啦,一個唔覺意就背負好大嘅罪名,所以老公或男友係做娛樂圈,佢另一半係最安全,幾乎唔會、冇可能,好難去偷食,放心其實偷食唔止係男人嘅天性,我尋日先罰完我兩個女偷食,未問過我,就自己食晒成包薯片!要男人專一,其實係互動嚟嘅,首先問一條問題,女人做啲乜嘢令男人對佢可以一心一意呢?呢個係好互動嘅問題嚟o架!首先,要做一心一意,要搵到個好老婆。」






鍾意就快D Share啦!