掃呢頁CODE去手機

2017年12月21日 星期四

太太醫病開支大 黃翊:佢唔係好屙到尿 __,黃翊,

黃翊太太陳存正腎病復發,黃翊坦言開支好大,唔想去計使費!(資料圖片)歌手黃翊日前在電台節目透露太太最近腎病復發,接受東網訪問時他表示太太陳存正患腎病已 ...


黃翊太太陳存正腎病復發,黃翊坦言開支好大,唔想去計使費!(資料圖片)


歌手黃翊日前在電台節目透露太太最近腎病復發,接受東網訪問時他表示太太陳存正患腎病已幾年,他說:「初頭看西醫,食好多西藥、類固醇,多到好似餐飯咁,好恐怖!食到個人好腫,佢本身都瘦,但最嚴重嘅時候去到一百六十幾磅,嗰日一瞓醒,我真係有少少唔認得,腫到好似米芝蓮公仔咁。」他指當時太太的免疫系統自我攻擊,他們無計可施下轉看中醫,幸好找到一個夾得來的醫師,慢慢調理好身體:「但我哋做漏咗樣嘢,冇去驗血同做身體檢查。近幾個月佢又開始唔舒服,好辛苦,有一日佢同我講想入院。其實佢都幾忍得,佢一咁講我都騰騰哋。」太太入院後,檢查到腎的情況幾壞,很多細胞都不活躍:「如果細胞死咗就救唔番,但盡量希望救番醒唔活躍嘅細胞。」

條數幾得人驚

說到太太看私家醫生多年,黃翊表示已忘記花了多少錢:「亦都唔想計數,因為條數都幾得人驚!睇私家樣樣都係錢,雖然有買保險,但人哋出雞我出豉油我都死!」可惜這次入院療效不大,而醫生又好像不太熱心,令他們非常擔心,於是接受朋友建議,轉往港島區的公立醫院:「太太有腎病所以身體唔識排毒,毒素指數好高,接近九百,好快仲過千,好危險,影響到佢睇嘢都矇查查,佢好驚,我聽到都好擔心,唔知點算好。」

去廁所得幾滴

居於大埔的黃翊即使路途遙遠,但每天都會買太太喜歡的食物去探她:「但當然唔會買濃味嘅嘢,佢亦都唔可以飲水,只可以濕吓個口。因為當時佢身體已經有好多水,又唔係好屙到尿,得幾滴。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!