掃呢頁CODE去手機

2017年12月19日 星期二

背正印冧女!張建聲上富家女600萬超跑 __,張建聲,

傾緊合作啫!近期憑網劇《反黑》招積一角,人氣勁爆的張建聲(Justin),演藝事業愈來愈暢旺,最近更於逾億元巨製《真‧三國無雙》中飾演張飛一角,發揮度 ...


傾緊合作啫!


近期憑網劇《反黑》招積一角,人氣勁爆的張建聲(Justin),演藝事業愈來愈暢旺,最近更於逾億元巨製《真‧三國無雙》中飾演張飛一角,發揮度十足,估不到事業火紅,原來私人生活亦相當精彩!

日前,Justin被拍到背住拍拖半年的女友陳嘉莉(Kelly)於西灣河鯉景灣密會富家女!當日,兩人在一間甚具浪漫氣氛的西餐廳把酒談歡,期間,更有不少身體接觸,Justin一度搭住女方膊頭,而女方則摸面作「回禮」,兩人還不時貼面耳語,女方被Justin逗得哈哈大笑!

兩人逗留大約一小時左右離開,女方更當上「柴可夫」駕駛自己的超級辣跑、價值逾六百萬的Mclaren接載Justin離開!據知,該女子名叫J.Lee,頗有來頭,乃大型科技美容公司老闆,早前更與Justin結伴去《2017中國小姐大賽》,關係相當密切!

記者就密會富家女一事致電Justin,他笑言:「你哋影到嗰個女仔,係我一位識咗多年嘅好朋友嚟,當日我哋係度洽談緊一啲合作,但內容唔講得住,要遲啲先公布,好彩J.Lee,我女友都識,如果唔係返到屋企就要跪玻璃!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!