掃呢頁CODE去手機

2017年12月7日 星期四

買定5卡鑽戒!陳慧琳公開新抱條件 __,陳慧琳,

Kelly咁快就諗定個仔娶老婆喇。歌手陳慧琳(Kelly)以代言人身份,穿上一襲黑色連身短裙,配上長boot騷長腿現身珠寶店開幕活動,獲品牌送上3D造 ...


Kelly咁快就諗定個仔娶老婆喇。


歌手陳慧琳(Kelly)以代言人身份,穿上一襲黑色連身短裙,配上長boot騷長腿現身珠寶店開幕活動,獲品牌送上3D造型公仔及鑽石鏈墜。接受訪問時,Kelly透露已經為品牌擔任13年代言人,期間都收過唔少禮物,所以會特別將珠寶首飾放入保險箱。

新抱條件唔可以暴露

其後Kelly指最近開始物色鑽石戒指送給未來新抱:「我結婚嗰時老公送咗一隻5卡鑽石戒指畀我,但係我有兩個仔點夠分,所以諗住買一隻同卡同grade嘅,咁就唔會偏心。(budget幾多?)睇巿價。(點解咁快買定?)唔買遲啲會升值,貴好多㗎!」問到大仔有女朋友未,Kelly指大仔學校有好多靚女。提到如果仔仔結識外籍女友,她表示只要溝通到就接收到。談到新抱條件,Kelly笑言:「大方得體,雍容華貴,斯斯文文就得㗎啦,好rock都得!(有咩接受唔到?)爆晒粗咁對住我,好暴露咁!身材好唔係問題,但如果佢烏低身斟茶畀我個波拋晒出嚟就唔好,好似跌晒出嚟咁,要打格仔!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!