掃呢頁CODE去手機

2017年12月26日 星期二

【孖男友睇極光】芬蘭轉機唔見5件行李 Janice Man投訴得到回覆係... __,Janice Man,文詠珊,

【新增內容】文詠珊(JaniceMan/JM)今日凌晨喺微博貼文寫,「昨天從芬蘭轉機到聖彼得堡,我的五件行理全給芬蘭航空Finnair弄丟了。所有的禦 ...




【新增內容】

文詠珊(Janice Man/JM)今日凌晨喺微博貼文寫,「昨天從芬蘭轉機到聖彼得堡,我的五件行理全給芬蘭航空Finnair弄丟了。所有的禦寒衣物和生活用品都在行李中,未來的兩星期在北歐都不知道怎麼過渡,而芬蘭航空只回覆一句「不清楚」。 這是一個合理的回覆嗎? 」

同金融才俊男友吳啟楠(Carl)趁聖誕外遊嘅JM,今日回覆《蘋果》,身在聖彼得堡嘅佢話:「係全部行李冇晒,一件都冇,我係準備去睇北極光,由芬蘭轉機去俄羅斯,五件行李冇晒,一件都冇,芬蘭航空一句回覆都冇。」

JM又話,除咗佢哋,同行至少有6、7人都冇咗行李,「噚晚咁啱撞番同機3個美國人,佢哋都話未搵得番,但航空公司只係話No Information,又唔聽電話。」JM嬲爆話:「真係太過份,太誇張,我都好少會咁寫出嚟,但真係覺得好匪夷所思,追佢哋(航空公司)就表現好唔耐煩,一係就電話打唔通。」

聖誕去旅行本來開開心心,但因為唔見行李搞到唔開心,JM話:「如果去日本都唔驚,但今次我準備去睇北極光嘅Full Gear冇晒,連啲糧食都冇晒,暖包都冇,呢度又買唔到,所以我已經凍到病咗,噚日先買番個喼,依家準備上機喇!」

JM目前準備在聖彼得堡飛回芬蘭,上機前再喺機場向航空公司職員追問行李狀況,終於有一位負責行李部嘅職員現身,指行李喺芬蘭冇上機,所以佢一陣飛抵芬蘭嗰陣就會搵得番啲行李。

稍後,JM再透過短訊補充:「唔見行李後仲有小插曲,無晒啲行李之後,我哋即刻去買衫同埋日用品,期間我幾乎又被人偷嘢,個背囊已經被人打開咗一半,好彩發現得早。」佢又話:「都幾驚,佢哋係4、5個人有組織咁做,如果唔係發現到,連銀包同證件都無埋就慘喇!」



更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

JM同男友一齊去睇極光,點知喺芬蘭唔見咗五件行李,令佢嬲到爆。(網絡圖片) 佢喺微博公開事件,網民都覺得佢好慘。(微博圖片) 其實唔止JM唔見行李,同行至少有6、7人都冇咗行李,真陰公。(ig截圖)
向芬蘭航空Finnair投訴,但得到嘅答案係「唔清楚」。(微博圖片) 未知唔見行李時,JM心情依然靚爆,不停購物。(ig截圖) 唔少人到行李查詢部求助。

鍾意就快D Share啦!