掃呢頁CODE去手機

2017年12月9日 星期六

夏韶聲公開「徵婚」:要28至32歲同識煲湯 __,夏韶聲,

夏韶聲就話自己今年都係得廿八歲,咁睇落又真係幾青春嘅!歌手夏韶聲(DannySummer)到九展出席AEGMusicChannel十大最受歡迎演唱會暨 ...


夏韶聲就話自己今年都係得廿八歲,咁睇落又真係幾青春嘅!


歌手夏韶聲(Danny Summer)到九展出席AEG Music Channel十大最受歡迎演唱會暨樂壇頒獎禮,昨日(8號)生日的他笑言在台上說了很多:「因為個獎係『殿堂搖滾成就大獎』,呢個『殿堂』好鬼重,揀喺我生日畀我,值得去記住。(點慶祝?)依家做訪問慶祝緊,我真係冇諗過,諗住食個快餐就返屋企。」他指9號一早要到元朗厦村參與音樂節演出,所以前一天已和女兒吃飯慶祝:「我都唔知個女同孫仔今晚喺台出現,嚇咗我一跳,好在真係我個孫。(你驚咩?)喺紅館唱《結他低泣時》好有感情,但如果突然有個女人拖個細路嚟嗌我爸爸咁就死得喇!」

現年65歲的Danny笑指自己並非似60多歲:「我依家28歲咋!(好似譚詠麟年年廿五?)呢個樂壇有批前輩,數嚟數去佢哋都大過我。」問到生日願望,他透露想在美國買電單車,又指加州山火等事令他覺得不舒服,藉機宣傳歌曲《Chaos》。說回電單車,他直言在美國駕駛電單車好正,但未決定用多少錢去買,只係肯定要買哈利,或者買一架三輪車載兩個孫去玩。

問到會否想再婚?Danny就笑着反問:「你叫我立妾?(你單身喎!)咁又係!如果有28至32歲,可以煲湯嘅咪嚟應徵。講笑啫,依家事業緊要,世界又唔好,識煲湯都死。」他坦言現在不會想結婚,已經起碼4年沒有想:「我依家覺得舒服又開心,身邊又有經理人同好多人幫手,仲有成班太極。今晚呢個獎,我以前唔知咩叫殿堂,淨係以為多咗澱粉質,但原來係好重嘅,多謝!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!