掃呢頁CODE去手機

2017年11月6日 星期一

又摸又打!草蜢孖SM Look女郎玩到勁High __,草蜢,

場面真係好惹火呀!草蜢合共五場的「草蜢世界巡迴演唱會2017」在紅館首場開鑼,三子連場勁舞,更少不了與女舞蹈員的火辣演出。當中蔡一傑遭性感兔女郎又錫又 ...


場面真係好惹火呀!


草蜢合共五場的「草蜢世界巡迴演唱會2017」在紅館首場開鑼,三子連場勁舞,更少不了與女舞蹈員的火辣演出。當中蔡一傑遭性感兔女郎又錫又摸,傑仔以摸胸回禮,而蘇志威則拍打以SM打扮的女郎的Pat Pat,而蔡一智就和艷女郎大玩人肉三文治,場面性感火辣辣。蔡一智就表示:「今日唱咗好多歌係關於時間同選擇,將來大家係有得揀就係快樂。快樂有三件事,第一就係有自己想做嘅事、第二係有值得愛嘅人、第三係有夢想。我想講草蜢都有個夢想想分享,唔知幾時會發生,就係草蜢會喺宇宙另一邊開演唱會,草蜢去到火星,去到木星,大家會唔會同我哋一齊去,係咪都係咁興奮,去到2085年我哋草蜢就喺火星開演唱會。」

三子完騷後接受訪問,講到今次演唱會是否比以往跳得更多舞?傑仔表示:「我哋宣傳時已經講會有88%係跳舞,一早已經預言咗。(之前傷咗膊頭位?)係『Chok』傷咗,手揈到某個角度就去唔到,但冇問題,會撐住落去!OK嘅,我仍然跳得好堅嘅。」阿智即笑言:「跳到腳都斷,(你條腰傷如何?)你哋覺得我有問題咩。(就係冇?)係囉,冇事,我仲做咗好多次彎腰,見到啲兔女郎冇晒事,成個人直晒。」傑仔即言被兔女郎錫到個嘴滿是唇印。

之後傑仔感謝一班舞蹈員為演唱會日夜排練,有人更因而練到受傷,要去看跌打,而因舞台設計有高有低,日前有舞蹈員不小心「踏空」而扭傷,他們都為草蜢付出汗水,傑仔更說到雙眼通紅感觸說:「所以演唱會嚟講,最多跳舞部份嘅我夠膽講就係草蜢。」講到傑仔其中一個全黑裙造型,他表示一如以往每逢草蜢演唱會都會唱一首歌給師傅(梅艷芳),相信阿梅會知道他們三子很掛念她。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!