掃呢頁CODE去手機

2017年11月30日 星期四

Shine:揭拆夥原因!Shine為盒士多啤梨險開拖 __,Shine,吳思佳,Shin,

Shine兩個各有性格,磨合成一個有默契嘅組合唔容易呀!組合Shine即將舉行出道15周年演唱會,天佑與又南受訪時自爆年少時曾為一盒士多啤梨差點大打出 ...


Shine兩個各有性格,磨合成一個有默契嘅組合唔容易呀!


組合Shine即將舉行出道15周年演唱會,天佑與又南受訪時自爆年少時曾為一盒士多啤梨差點大打出手,後來感覺到了樽頸位要求拆夥!直至現在兄弟情昇華,他們預告明年初開騷會各自表演一項對方也不知曉的拿手項目。

Shine成員徐天佑及黃又南攜手度過逾15個寒暑,雖偶有拗撬,但這段友情絕非筆墨能形容。他們決定明年三月在紅館「合體」舉行「Shine Moments Live 2018」,二人豪言今次騷肌及勁歌熱舞之餘,更分別表演一項連對方也不知曉的拿手項目,務求讓觀眾留下難忘回憶。

「你哋係組合嚟㗎?」

談到當初「分手」又「復合」,Shine感謝黃偉文5年前的作品展將他們再次緊扣在一起,當時樂迷的熱烈反應令二人不懂招架。天佑以樽頸位形容當年「分手」:「覺得做落去都冇新意、冇意思,亦冇諗過分開會唔會影響生計,總之唔想再做。嗰幾年我哋分開發展,但經常喺片場碰面,最諷刺係有次我哋喺內地拍同一部戲,拍咗好耐有演員忽然話:『原來你哋係組合嚟㗎?』」

天佑與又南形容「復合」後默契十足,即使意見不合亦會冷靜處理,然而當年二人竟因小事險些大打出手!天佑回憶說:「嗰時喺日本受訓,一齊去超市掃貨,為咗點樣拎盒士多啤梨返宿舍,竟然嘈到想出手,好多日本人望實,要助手分開我哋先得!我諗當時係好多生活小事積落嚟嘅,但如果冇嗰段日子,相信我哋冇咁了解對方。」

兄弟出道窮到燶!

天佑14歲於街頭被導演陳果發掘,去了當時位於太子的經理人公司與經理人錢小蕙(Amy)見面,又南出道過程亦相似。兩年前經理人公司被「迫遷」往觀塘,兩兄弟落手落腳「搬家」,二人更帶記者重遊舊地,路過花店及報販攤檔時與店主閒話家常,又南笑說:「呢個地方留低咗好多回憶。以前開演唱會粉絲排隊買飛,由街頭排到街尾,啱啱出道時冇錢又鍾意睇車書,就同樓下報紙檔老闆娘講入公司數……一係等我哋搵多啲錢,出高價幫Amy買番個單位番嚟再搬返去。」

髮型:Alex Blue@Number 8 Hair Salon

化妝:Henry Tse@BigCstyling

服飾:Ted Baker

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!