掃呢頁CODE去手機

2017年11月4日 星期六

同男友雙雙中招!JM患手足口病喉嚨潰爛 __,JM,文詠珊,

陰公豬咯!藝人文詠珊(JaniceMan,JM)早前去咗西班牙度假,仲不時喺社交網站上載靚相,點知佢返嚟香港後竟然患上手足口病,搞到要缺席電影首映禮, ...


陰公豬咯!


藝人文詠珊(Janice Man,JM)早前去咗西班牙度假,仲不時喺社交網站上載靚相,點知佢返嚟香港後竟然患上手足口病,搞到要缺席電影首映禮,而佢男友吳啟楠亦同樣不幸中招。身為女主角嘅JM,早前亦有就缺席電影首映禮一事,喺社交網站向一班支持佢嘅粉絲道歉。

網友嗌多啲休息

病咗幾日嘅JM,今日就喺社交網站上載咗一張藥相,並寫住:「已經第四天了」。相中除咗見到一啲藥之外,亦見到一碗通粉喺隔籬,不過碗通粉就已經開始收水,睇嚟佢似乎冇乜胃口。唔少網友都叫佢要休息多啲,仲話祝佢早日康復添!

講嘢吃力

東網聯絡到JM,她透過短訊感謝大家關心,她說:「我現在已經好點了,頭兩天比較難受,因為高燒又發冷,現在情況都慢慢好了,但也要隔離多幾天比較好。喉嚨之前潰爛得比較嚴重,講嘢很吃力,所以也影響食嘢,現在好一點,吃到流質食物。」她續說暫時因抱恙而要取消電影《狂獸》的宣傳工作,對於男友為照顧她而也中招,JM說:「我們也中了,但他差不多好!我們成年人,痊愈能力可能會快點。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!