掃呢頁CODE去手機

2017年11月30日 星期四

唔使限奶,大台咪神元祖,梁雪湄 GCup解封 [壹週刊 - 1447] __,大台,梁雪湄,TVB,M1,

18年後,40歲的梁雪湄皮膚白滑、凍齡有功,身材同樣絕對係強勢回歸。探熱針唔使限奶,大台咪神元祖,梁雪湄GCup解封大台早前出限奶令,搞到一眾咪神失波 ...






18年後, 40歲的梁雪湄皮膚白滑、凍齡有功,身材同樣絕對係強勢回歸。

探熱針

唔使限奶,大台咪神元祖,梁雪湄 GCup解封

大台早前出限奶令,搞到一眾咪神失波場,冚晒旗。反之大台咪神元祖梁雪湄,近日解封收埋近廿年的 G Cup噴血身材,一發球,成班後輩通通借歪!

絕跡幕前多年,年屆 40的梁雪湄愈熟愈索,全賴拍拖三年的老外男友滋潤,加上生意上軌道,閒時做埋旅遊 blogger,活得逍遙自在,全無限奶包袱。







今年





98年,當年 21歲以「電波少女」身份影水著,但樣貌竟然老積過依家。

G奶見真章

近代咪神有高 Ling、張秀文及剛冒起的張曦雯同陳偉琪,要數大台咪神元祖,非九八年八個大台新女組成的「電波少女」,上圍最澎湃的 G Cup梁雪湄莫屬。

一三年梁雪湄淡出幕前,轉型從商,開美容院、投資華星冰室,近年更當上旅遊 blogger。雖已屆四張,但樣貌、身材都零走樣,冰封近廿年的噴血三圍在旅遊相強勢回歸,唔使加墊見真章。

「當年著泳衣做節目,其實係好驚。」咪神元祖梁雪湄說。

40歲零走樣







昔日出道被指貌似黎姿,今日成熟咗又瘦咗,依然有幾分似對方。





已屆中女的她, keep住腰幼胸挺,個樣仲要無添加,喺娛圈買少見少。





當年「電波少女」照公司 order性感上陣,不過對比今日大台節目《 3日 2夜》,真係濕濕碎。

焗做電波少女

時代唔同,今時今日大台姐仔爭住晒泳照求「脫泳而出」,但元祖梁雪湄當年接公司 order行性感,焗住頂硬上。直至人到四張,先有勇氣著三點式去沙灘享受陽光。

「當時冇諗過入 TVB要著泳衣,如果想就走去選港姐,當時根本唔敢喺人前著泳衣,無呢份自信,所以先揀入藝訓班。點知入行無耐,就被安排加入『電波少女』,第一日開工去到現場,先知要著健身舞衣,無辦法啦,已經簽咗約(藝員約),惟有照做,但驚㗎!初初見報導出街,好介意人哋眼光淨係對住我胸,又驚俾人定咗型行性感。試過有人話:「你哋定咗型㗎喇,嗰時真係有唔開心,好在之後喺 TVB拍咗好多唔同類型嘅劇。」

老外男友拍拖三年,梁雪湄:佢令我學識 relax



溝通查字典

在娛圈活躍期,感情一直是梁雪湄的話題禁地,曾跟張栢芝胞弟張柏文傳過緋聞,近年俾人影到與中年男士有約,但原來她的真命天子不是港男,是老外。

「佢係歐洲人,一齊咗幾年,我之前冇諗過同外國人一齊,因為怕文化上夾唔嚟。初初拍拖,我英文冇依家咁好,同佢 WhatsApp,我要用手機字典,所以覆佢一個短訊要花三十分鐘,哈哈!佢工作周圍飛,好少喺香港,所以好多時我陪佢飛埋。」

兩個有冇因文化差異影響相處?「佢好鍾意東南亞美食,飲食習慣冇乜大礙,唯一外國人作風比較 relax,我就係好典型香港人,比較性急,呢個位需要磨合,慢慢我俾佢感染學識做人 relax啲,所以近年我好享受去旅行。」

唔識煮飯洗衫全單照收

老外男友的包容,是征服咪神的關鍵。「佢每個月都送咭俾我,會寫上關心說話。有次我發現佢廚櫃啲日用品放晒喺低格,後來我先知佢遷就我細細粒身形,怕我一個喺屋企要擒高攞嘢唔方便。雖然係好微小嘅事,但睇得出佢重視我所有。佢從來唔介意我唔識煮飯、洗衫,有次我煮牛肋骨,佢知我花咗好多時間同心機整,就猛話好食,但其實咬極都咬唔開,我一試先知塊肉硬過皮鞋。但佢依然話:『 It's ok!』就算將佢件衫洗到縮晒水,佢唔會嬲,都係一句『 It's ok!』。」





人大了閱歷多咗,梁雪湄說有機會再拍劇的話,會 handle到內心戲:「依家可以話喊就喊。」





她有份投資華星冰室,生意穩定,有機會拍劇的話,相信她只當玩票性質。





過往被影到與中年男士行街,都唔係真命天子。





愛跟男友周遊列國的梁雪湄,試過一個月飛六個地方,近年更當上旅遊 blogger,分享各國文化及飲食心得。





在愛爾蘭踩住單車環島遊。





克服畏水的她,成功考到潛水教練牌,名副其實魔鬼教練。





在大台的代表作,有《陀槍師姐》的「四喜」。

變旅遊 blogger





在羅馬浴場留影。



閱歷多交到內心戲

當年她在大台代表作,有《陀槍師姐》的「四喜」,《棟篤神探》演盧海鵬的情婦。○九年,她自覺在大台冇用武之地,選擇過檔 ATV。「一間電視台咁多人,未必人人都有發揮機會,分派嘅角色既然冇咁多發揮,就覺得係時候試吓其他嘢。咁啱當時 ATV搵我,咪過去試吓主力做主持,同袁文傑拍檔,多謝『游生』教我好多嘢,佢超 nice超靚仔。」

咪神元祖 keep得好,有冇諗過復出拍劇?「幾年冇拍,都想拍吓。年紀大咗閱歷多咗,我覺得依家拍劇會演到多啲內心戲,以前拍《真情》時,要喊但喊唔出,好多戲都流於表面。」梁雪湄說。





在大台神劇《棟篤神探》,演盧海鵬情婦,幫他打壯陽針一幕,唔少網民回味。





05年出席台慶頒獎禮,當時大台姐仔唔興倒奶,稍為露吓事業線的,只有前排胡杏兒。





同陳展鵬係大台藝訓班同學,仲一齊去登台。

同陳展鵬同屆

18歲入行,屬 95年無綫第七期藝員訓練班的梁雪湄,同屆同學有陳展鵬、劉愷威、吳家樂及陳彥行。 98年與姚樂怡、李思蓓、任港秀等組成「電波少女」,因為擁有 36G身材令她成為焦點。

雖然樣貌清純,身材驕人,但入行多年星運平平,大多飾演問題少女角色,佔戲不重。要數出位之作,都是《陀槍師姐》中做滕麗名細妹「四喜」及《棟篤神探》中飾演盧海鵬情婦,為男方打壯陽針。





劉愷威





吳家樂

撰文:娛樂組

攝影:蕭敬漁


鍾意就快D Share啦!