掃呢頁CODE去手機

2017年11月6日 星期一

【加油呀!】fb拍片自爆跌斷腳入院 欣宜哽咽擔心影響靈活性 __,欣宜,

鄭欣宜近年主力發展歌唱事業,成績仲有目共睹,去年仲憑《女神》橫掃各大頒獎禮。不過好不幸欣宜今日post咗條片,佢瞓咗喺病床上,原來佢因為跌斷腳入咗養和 ...




鄭欣宜近年主力發展歌唱事業,成績仲有目共睹,去年仲憑《女神》橫掃各大頒獎禮。不過好不幸欣宜今日post咗條片,佢瞓咗喺病床上,原來佢因為跌斷腳入咗養和醫院。

佢話:「早晨,o依家係10月31號朝早10點10分,我o依家喺養和醫院嘅病房入面,因為我跌斷腳,啱啱見完主診嘅骨科醫生,呢兩日都同我講話我要做手術,因為除骨斷咗之外,我腳骨移咗少少位。」佢仲話好擔心做唔做手術,都會影響到佢嘅靈活性,佢仲話:「大家都知喺台上嘅我係好紮紮跳。」講講下欣宜仲開始哽咽:「我好鍾意跳舞,好驚做完手術冇以前咁靈活。」不過佢就話為長遠係要做手術。

佢仲講時間好緊迫,因為嚟緊4月22日就會開佢人生第一次紅館演唱會,佢話:「當然我好希望以最佳狀態、好忘我、好放、好投入咁去表演畀大家睇。所以我決定我係要做手術。唯有做完手術辛苦少少做物理治療,我唔會因此呢隻腳而停咗我、或者阻止到我紅館呢個夢。」佢仲話希望大家支持下、鼓勵下佢咁話。

更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



欣宜喺fb拍片自爆跌斷腳入院要做手術。(fb截圖) (fb截圖)
欣宜嘅腳傷,打晒石膏,陰公!(ig截圖)

鍾意就快D Share啦!