掃呢頁CODE去手機

2017年11月21日 星期二

【好有貴氣】吳美珩氣質不減 網民跪求Do姐:叫佢出山拍戲 __,吳美珩,

「Mall姐」宣萱最近成為「不懂撒嬌的女人」嘅icon,大家就記得,咁大家又記唔記得仲有一個都係走氣質路線嘅花旦,佢就係「仙氣女神」吳美珩,近期無綫重 ...




「Mall姐」宣萱最近成為「不懂撒嬌的女人」嘅icon,大家就記得,咁大家又記唔記得仲有一個都係走氣質路線嘅花旦,佢就係「仙氣女神」吳美珩,近期無綫重播吳美珩有份演嘅《天地豪情》、《妙手仁心II》,睇番佢嘅舊作,依然令人眼前一亮!

今早Do姐鄭裕玲喺網上貼出合照,同場有宣萱同顧紀筠,見45歲吳美珩氣質不減,1996年參加華姐入行,一直走高雅氣質路線,演過唔少美女角色,2001年同富商王華麟結婚,育有一子一女,婚後專心相夫教子,過闊太生活,閒時約朋友見面。每次見到佢啲近照,唔少網民都想吳美珩會唔會復出過戲癮,「很難得可以見到吳美珩」、「竟然是吳美珩」、「好有貴氣嘅女人」,又叫Do姐不如訪問下佢,等網民知道美珩嘅近況。

更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



鄭裕玲今早喺網上貼出合照。 45歲吳美珩氣質不減
唔少網民都想吳美珩會唔會復出過戲癮

鍾意就快D Share啦!