掃呢頁CODE去手機

2017年11月2日 星期四

鄭敬基:C1:鄭敬基碌落樓梯 死神又來了 __,鄭敬基,

好彩冇事咋!現年54歲的歌手鄭敬基(Joe)再次被死神召喚!拍攝一場被捉的搞笑戲時,竟然由喜變悲,他突然雙腳朝天碌落樓梯,Joe在經歷生死十幾秒間,腦 ...


好彩冇事咋!


現年54歲的歌手鄭敬基(Joe)再次被死神召喚!拍攝一場被捉的搞笑戲時,竟然由喜變悲,他突然雙腳朝天碌落樓梯,Joe在經歷生死十幾秒間,腦中突閃過墮台身亡的黃家駒,心諗:「今次就咁埋單?」不過,傷腰的他與太太更親密恩愛,笑言:「唔知第二時仲得唔得!」

昨日網上流出一條鄭敬基拍攝無綫新劇《棟仁的時光》意外受傷的短片,在短短的11秒視頻中,Joe在類似工廠大廈後樓梯逃跑時,被一名男子從後箍實,他不停掙扎,成功揈開對方,但疑差錯腳失重心墮後,兩腳朝天碌落樓梯,被Joe揈開的男子一度欲衝落樓梯,卻被身邊的木梯撼頭,另兩男表現緊張撲前,氣氛相當緊張。

短短幾秒驚斷頸癱瘓

記者昨日致電Joe時,他直認早前拍劇遇上意外,撻生魚般碌落十幾級樓梯再癱在地上:「當日拍一場喺後樓梯被飾演保安員嘅張漢斌捉住,我再被身邊木梯上嘅油漆照頭淋,試過三、四次位都冇事,但到第五次試拍時,可能木梯嘅位置移動過,我一轉身想挨埋牆卻挨中空氣,結果就碌落樓。」碌落樓梯雖然短短幾秒,但Joe感覺漫長:「嗰時我諗啲樓梯級好硬,會唔會撼斷條頸變成半身癱瘓?我又諗起我哋好愛嘅Beyond成員黃家駒,佢玩遊戲咋喎咁就去咗!又諗起同老婆啱啱慶祝完結婚一周年,上年有心臟病要做通波仔手術,唔通呢次就咁埋單?點知一碌落去,撞咗一下樓梯,我再跌落地,嗰刻自然反應係想趷起身,但十幾個工作人員叫我唔好郁、深呼吸,問我有冇事,但我真係冇事喎,立即彈番起身。」

冇暈冇嘔唔肯睇醫生

他憶述碌落樓梯時沒有任何痛楚感覺,只是腰部似被撞親有點痠痛,當時無綫導演及工作人員比他更緊張,不停問可需要入院,但Joe覺得頭頸沒有受傷,又沒有頭暈作嘔,加上考慮到袁偉豪要趕拍《再創世紀》,遂堅持完成之後的兩場戲才收工。今次意外,Joe沒有向無綫Claim保險,事發後他曾回事發的後樓梯祈禱感謝上帝關護他。問到太太Angie是否很擔心?Joe表示回家後才告知太太遇意外,大讚她處事冷靜,還幫他捽藥酒:「係條腰紅腫咗一大撻,身體其他部分冇傷痕。」

不過,事發個多月,Joe仍未睇醫生或入院檢查,他哈哈笑說:「都會睇吓、檢查吓,我都知我唔係特技人只係歌手,我一啲功夫都唔識,如果識我做咗錢嘉樂!」現時腰還有少少拉傷的痛楚,但沒有影響夫妻間的生活,他還搞笑說:「我同太太仲親密咗,因為唔知第二時仲得唔得!」不過他坦言對動作戲有陰影,之前到馬來西亞和高海寧拍電影,亦明言曾受傷,不能再拍有危險動作的戲。

生命脆弱憑歌寄意

其實去年6月再婚不久的Joe,發現心臟有條血管栓塞九成隨時會猝死,要即時入院做「介入性心導管手術」,現拍戲又遇意外,可算是兩度死裏逃生,令他體會到生命原來很脆弱:「可能第二日,我死咗就見唔到老婆同仔女,所以有乜嘢心願,唔好等要盡快做。」又說今次一跌,令他要放信仰、家人在第一位:「入行30年,有15年冇出新歌,本來我冇諗住咁快就推出呢首《說不盡情話》,但呢首歌內容正正係反映到人生起落,生死無常,我特別將呢首歌送畀太太,獻畀陪我一起成長嘅歌迷,互勉珍惜眼前人。」

更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

http://orientaldaily.on.cc/


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!