掃呢頁CODE去手機

2017年11月14日 星期二

林志穎被韓媒誤稱與言承旭復合:謝謝祝福 __,林志穎,言承旭,

咁爆?(資料圖片)「台灣第一名模」林志玲與台灣型男言承旭世紀復合,震驚整個娛樂圈!兩人日前被影到喺馬來西亞一齊健身,仲喺酒店密會40小時,表現相當煙韌 ...


咁爆?(資料圖片)


「台灣第一名模」林志玲與台灣型男言承旭世紀復合,震驚整個娛樂圈!兩人日前被影到喺馬來西亞一齊健身,仲喺酒店密會40小時,表現相當煙韌!另外,仲有消息指兩人會喺峇里低調舉行婚禮,對此林志玲昨晚就透過工作室微博發文表示:「謝謝大家的關心,希望能夠多留一點空間給藝人保留隱私,有好消息姐姐會選擇大方和大家分享喜悅。」

呢對舊情人世紀復合嘅消息咁爆,就連韓國媒體亦爭相報導。不過,喺某啲媒體嘅報導中,竟然驚見林志穎嘅相!原來由於「林志玲」與「林志穎」發音太相近,韓媒大多以「임지령」嚟稱呼林志玲,但點知用該韓文搜尋時,就會發現第一個搜尋結果卻係林志穎,然後便演變成今次一個美麗誤會,就係「言承旭跟林志穎復合」。

而林志穎得悉事件後,亦喺社交網晒出幾張韓國媒體報導截圖,並幽默地笑言:「韓媒報導言承旭跟林志穎復合這…………誤會可大了,我該怎麼解釋呢?只能說謝謝大家的祝福.哈哈!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N

 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!